شماره ۴۴۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 در خرید و فروش عجله نکنید | حسن قالیباف‌اصل مدیرعامل شرکت بورس به سهامداران توصیه کرد که در خرید و فروش عجله نکرده و با مطالعه نسبت به خرید و فروش اقدام کنند. همچنین سهامداران از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام به خرید و فروش کنند و اثرات اخبار مختلف را روی وضع شرکت‌ها و صنایع تحلیل و براساس تحلیل دقیق در بازار سهام تصمیم‌گیری کنند و دید بلند داشته باشند تا بتوانند بازده قابل قبولی به دست بیاورند.

   نرخ بهره مالکانه در بودجه ۹۴ اصلاح شود | محمود نوریان مدیرعامل شرکت چادرملو اصلاح نرخ بهره مالکانه معادن سنگ‌آهن را در لایحه بودجه ۹۴ خواستار شد. وی افزود: در بودجه 93، رقم بالایی برای بهره مالکانه معادن سنگ‌آهن تعیین شد که این اقدام باعث ضرر شرکت‌های سنگ‌آهنی شده است.

   چشم‌انداز بازار مثبت است | محمدرضا پورابراهیمی عضو شورایعالی بورس گفت: اکنون بازار ما رفتارهای غیرحرفه‌ای‌اش بیشتر از رفتار حرفه‌ای و منطقی است، چرا که زمانی که اخبار مثبتی منتشر می‌شود، یک نوع فراواکنش به آن در بازار وجود دارد؛ این رفتار در بازارهای سرمایه دنیا این‌گونه نیست و نسبت به اخبار اگرچه واکنش نشان می‌دهند، اما منطقی و حساب‌شده است. همچنین چشم‌انداز بازار با توجه به تغییرات اقتصادی مثبت خواهد بود.

 


تعداد بازدید :  223