شماره ۴۴۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

فیلمبرداری«ماهی سیاه کوچولو»به کارگردانی مجید اسماعیلی که مدتی پیش با بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی کلید خورده بود، از نیمه گذشت.

مسعود کیمیایی برای نخستین‌بار در تماشاخانه ایرانشهر، زنگ آغاز نمایش «دو دلقک و نصفی» را می‌نوازد.

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مالاتیا» به نمایش درآمد.

محمد سرافراز با صدور حکمی، علی دارابی معاون اسبق سیما را به سمت مشاور رئیس سازمان منصوب کرد.

داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران که روز دوشنبه 10 آذرماه به دلیل آسیب‌دیدگی ناشی از یک حادثه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد، خوشبختانه 30 دقیقه بامداد یازدهم آذرماه از بیمارستان مرخص شده و درحال حاضر در منزل خود درحال استراحت است.

گروه موسیقی «رستاک» همچنان در تدارک ضبط تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود بعد از تولید و انتشار «همه اقوام من»، «رنگواره‌های کهن» و «سرنای نوروز» است.

علی شجاعی صائین مدیر دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد درباره خبر جمع‌آوری نسخه‌های عرضه‌شده از کتاب «همت» از کتابفروشی‌ها، گفت: مطابق اعلام نویسنده، اصلاحات لازم در مورد این کتاب در چاپ دوم آن، اِعمال می‌شود.

شیوا ارسطویی از تالیف رمان تازه خود با عنوان «من و سیمین و مصطفی» خبر داد.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد رحمان مرادی نوازنده موسیقی ایرانی صبح روز سه‌شنبه ۱۱ آذرماه در تالار وحدت با حضور علاقه‌مندان، دانشجویان و تعدادی از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی برگزار شد.

برزو ارجمند، فرزند انوشیروان ارجمند - بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که مدتی است در بیمارستان بستری است - حال عمومی پدرش را خوب توصیف کرد و از مردم خواست فقط برایش دعا کنند.

«رضوی عاشور» نویسنده سرشناس مصری که رمانش یکی از 100 اثر برتر ادبی جهان عرب نام گرفته، در 68 سالگی درگذشت.

جایزه 100‌هزار دلاری که به نام ماریو بارگاس یوسا داستان‌نویس مشهور پرویی راه‌اندازی شده‌ در نخستین دوره خود، خوآن بونیلا را به‌عنوان برنده معرفی کرد.

مرتضی احمدی از شب دوشنبه 10 آذر در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است و اکنون درآی‌سی‌یو این بیمارستان به سر می‌برد و اجازه ورود همراه به این بخش نیز وجود ندارد.

همزمان با اولین سالگرد درگذشت نلسون ماندلا رهبر آزادی‌خواه آفریقای جنوبی پوسترهای ماندلا از سراسر جهان به خانه هنرمندان ایران می‌آیند.

وونگ کار وای کارگردان هنگ‌کنگی در آرزوی ساختن فیلمی با حضور بازیگران بالیوود چون شاهرخ‌خان و امیرخان است.

به‌دنبال ایجاد وقفه در مراحل تصویربرداری سریال«آمین» و حضور منوچهر‌هادی در یک پروژه سینمایی، پس از مذاکرات انجام شده «بهرنگ توفیقی» کارگردانی فصل دوم کار را برعهده گرفت.


تعداد بازدید :  309