شماره ۴۴۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

معرفی کاندیداهای دریافت توپ طلا
رونالدو، مسی و این بار نویر
مراسم انتخاب کاندیداهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال دنیا شب گذشته در مقر فیفا برگزار شد که طی آن 3 نامزد نهایی معرفی شدند. بر حسب عادت هرسال لیونل مسی و کریس رونالدو در جمع 3 بازیکن نهایی حضور دارند و امسال نفر سوم از آلمان انتخاب شده است. بر اساس اعلام فیفا
مانوئل نویر دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخ بازیکنی است که برای دریافت توپ طلا با 2 ابرستاره فوتبال جهان رقابت می کند.

حمله به مسی با بطری آب
پس از گل ثانیه‌های پایانی بارسا در مستایا، هواداران خشمگین والنسیا به سمت مسی بطری آب پرتاب کردند. شدت ضربه به‌حدی بود که لیونل حتی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی هم به نشانه درد و شدت ضربه با دست، منطقه مصدوم شده را گرفته بود! کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اسپانیا به‌زودی حکم خود را دراین‌باره اعلام می‌کند.

درخواست فلسطین برای اخراج رژیم غاصب
رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین از فیفا خواست اسراییل را به دلیل حمله به دفتر فدراسیون این کشور محروم کند. سربازان رژیم صهیونیستی دوشنبه هفته‌ گذشته به دفتر فدراسیون فوتبال فلسطین حمله کردند. پس از این حمله شیخ سلمان، رئیس AFC و سپ بلاتر رئیس فیفا هر یک در پیام‌های جداگانه این حمله را محکوم کردند. رجوب، درباره حمله به دفتر فدراسیون فوتبال این کشور گفت: «فکر می‌کنم وقتش رسیده تا فیفا اقدامی درباره اسراییل انجام دهد. آنچه هفته‌ پیش رخ داد در تاریخ ورزش بی‌سابقه بوده است. »


تعداد بازدید :  213