شماره ۴۴۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
مکث

آزادی گروگان 8ساله در ایرانشهر
در یک عملیات هدفمند پلیس گروگان 8ساله را از چنگ آدم‌ربایان نجات داد.
وقتی مأموران در جریان گروگانگیری یک پسر بچه 8ساله در شهرستان جیرفت قرار گرفتند، بررسی موضوع در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
مأموران آگاهی ایرانشهر با اقدامات اطلاعاتی توانستند یکی از متهمان را شناسایی و محل اختفای وی را در ایرانشهر زیر نظر بگیرند.
متهم دستگیر شد و مأموران توانستند مقداری مواد و مدارک و لوازم از جمله یک قبضه سلاح کلت کمری و 30 تیر جنگی کشف کنند. در بازجویی از متهم محل اختفای فرد ربوده شده در «بزمان» شناسایی و تحت نظر گرفته شد.
براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی، جانشین فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان این‌که علت گروگانگیری اختلاف مالی بوده گفت: هنگامی که متهمان عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را تحویل پلیس دادند که فرد ربوده شده به پلیس آگاهی ایرانشهر منتقل شد و در آن‌جا صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

قفل خراب، کودکان را در مهدکودک محبوس کرد
خراب شدن قفل در، سبب حبس شدن کودکان در یک مهدکودک در اهواز شد.
ساعت 27: 12 دقيقه روز دوشنبه(10 آذر ماه) با تماس با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز، خبر محبوس‌شدن کودکان در مهدکودکی واقع در خیابان خیام در منطقه صد دستگاه داده شد. پس از این اطلاع، مأموران امداد و نجات سازمان آتش‌نشاني، با حضور در محل حادثه و با استفاده از ابزار و تجهيزات تخصصي، کودکان محبوس شده را نجات دادند.
در اين عمليات، 3 مأمور آتش‌نشان به همراه يك خودروي امداد و نجات شركت داشتند.


تعداد بازدید :  229