شماره ۴۴۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
دود غلیظ در پشت‌بام فروشگاه مرکزی رفاه

در پی رویت دود غلیظ در پشت‌بام شعبه مرکزی فروشگاه رفاه در سه راه جمهوری، سخنگوی آتش‌نشانی تهران اعلام کرد که این موضوع حادثه آتش‌سوزی نبوده اما آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش کرده‌اند.
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران دراین‌باره گفت:  حوالی ساعت 15 روز دوشنبه شماری از شهروندان پس از رویت دود غلیظ در پشت‌بام فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در سه‌راه جمهوری با سامانه 125 تماس گرفته و گزارش آتش‌سوزی اعلام کردند.
وی با بیان این‌که به دنبال این حادثه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 46 را به محل حادثه اعزام کرد، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که تعدادی از کارگران مشغول انجام تعمیرات و قیرگونی روی سقف فروشگاه بودند که شعله‌های آتش به برخی از وسایل آنان نیز سرایت کرده و خودشان نیز آن‌را مدیریت کرده بودند اما دود غلیظ ناشی از آن باعث شده بود تا شهروندان گمان کنند که فروشگاه آتش گرفته است. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد:  با این وجود آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش کرده و با ارایه هشدارها و توصیه‌های لازم از کارگران خواستند که در شرایط بهتر و ایمن‌تری نسبت به تعمیر پشت‌بام اقدام کنند.


تعداد بازدید :  106