شماره ۴۴۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
مرغ مقلد گیشه را تحت‌تأثیر قرار داد

فیلم اکشن و علمی تخیلی «بازی‌های بقاء:  مرغ مقلد» توانسته در 10 روز اول اکران خود به فروش جهانی 480‌میلیون دلار دست یابد.
به گزارش ایسنا، قسمت اول دنباله مجموعه فیلم‌های «بازی‌های بقاء» توانست در هفته‌ای که گذشت 67‌میلیون دلار در سینماهای 86 کشور جهان بفروشد تا مجموع فروش جهانی خود را به 480‌میلیون دلار ارتقاء دهد. همچنین این فیلم علاوه بر فتح گیشه بین‌الملل در سینماهای آمریکای شمالی در صدر قرار گرفت و تاکنون فروش
225 میلیو ن دلاری را برای خود ثبت کرده است.  قسمت جدید این فیلم اکشن و هیجانی که سومین فیلم از مجموعه «بازی‌های بقاء» است، در دیگر کشورهای اروپایی چون فرانسه (5/3‌میلیون دلار)، روسیه (2/5‌میلیون دلار)، اسپانیا (2/8‌میلیون دلار) نیز فروش خوب خود را ادامه داده است. فیلم «بین‌ ستاره‌ای» جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان»‌ با فروش 18‌میلیون دلاری برای سومین هفته پیای صدرنشین سینماهای چین شد و فروش خود را در این کشور آسیایی به 106‌میلیون دلار رساند.
 این فیلم علمی تخیلی در این هفته موفق شد، رقمی بالغ بر 44‌میلیون دلار در تمام بازارهای بین‌المللی خود بفروشد تا مجموع فروش بین‌المللی خود را به بیش از 295‌میلیون دلار افزایش دهد. «بین ستاره‌ای»  تاکنون فروش فوق‌العاده‌ای در سینماهای کره‌جنوبی داشته و در چهارمین هفته نمایش خود در این کشور بیش از 60‌میلیون دلار فروخته است. از دیگر بازارهای پرفروش ساخته «نولان» می‌توان به انگلیس (1/8‌میلیون دلار)، فرانسه (1/8‌میلیون دلار) و آلمان (1/5‌میلیون دلار) اشاره کرد.


تعداد بازدید :  190