شماره ۴۴۲ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر
صفحه را ببند
بازار جهانی

 پیش نمایش ویندوز فون 10 در دی‌ماه
شرکت مایکروسافت همزمان با تلاش برای عرضه نسخه پیش‌نمایش سیستم عامل ویندوز 10، درحال آماده‌سازی سیستم عامل همراه خود یعنی ویندوز فون 10 است. قرار است هر دو سیستم عامل در ژانویه ‌سال 2015 یعنی حدود یک ماه دیگر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند. البته نسخه‌های نهایی هر دو سیستم عامل احتمالا در سه ماهه سوم‌ سال 2015 آماده و عرضه می‌شود. هنوز جزییات چندانی در مورد سیستم عامل ویندوز فون 10 در دسترس نیست ولی گفته می‌شود این سیستم عامل شباهت‌های زیادی به ویندوز فون 8.1 دارد.

اندروید وان گوگل با گوشی‌های جدید
شرکت گوگل قرار است برنامه اندروید وان خود را با سه گوشی جدید به بازار عرضه کند. هر سه این گوشی‌ها از لحاظ قیمت بسیار ارزان بوده و نمایشگر 4. 5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل و پردازنده چهار هسته‌ای با قدرت 1. 3 گیگاهرتز از ویژگی‌های آنها است. یکی از انواع این گوشی‌ها کربن اسپارکل V نام دارد که همانند دو دستگاه دیگر رم یک گیگابایتی داشته و دو دوربین 2 و 5 مگاپیکسلی دارد. حافظه این گوشی‌ها ظرفیت چندانی ندارد و شما مجبور هستید آن را با کارت میکرو SD افزایش دهید.

عرضه گوشی ZTE  در هند
سازنده گوشی‌ چینی ZTE فروش تلفن‌همراه جدید خود با نام 2 S را با قیمت 225 دلار در هند شروع کرده است. کمپانی ZTE فروش گوشی سایز بزرگ خود (S II) را در هند آغاز کرده است؛ فروش این گوشی صرفا از طریق فروشگاه آمازون و به قیمت 225 دلار انجام می‌شود. S II بزرگ دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 801، دو گیگابایت رم و حافظه ۱۶ گیگاباتی و قابلیت پشتیبانی از حافظه microSD است. دوربین پشتی این گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 2 مگاپیکسلی است.


تعداد بازدید :  275