شماره ۴۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 صادرات به روسیه در حد حرف است| مجتبی شادلو، عضو اتحادیه باغداران از افت صادرات کیوی نسبت به پارسال خبر داد و گفت: صادرات کیوی به روسیه فعلا در حد حرف است و عملا صادراتی به روسیه نداشته‌ایم. وی افزود: برای امسال افزایش تولید قابل توجهی برای کیوی داشته‌ایم و به‌طور میانگین در باغ‌ها قیمت این میوه بین 1100 تا 1500 تومان است که در واقع پایه قیمت کیوی است.
 ثبت‌نام برای نیروگاه شخصی تا پایان هفته| مسعود خانی مجری طرح‌های عوارض برق شرکت توانیر با اشاره به نصب 7.5 مگاوات نیروگاه خورشیدی در فاز اول طرح نصب نیروگاه‌های خورشیدی در پشت‌بام منازل اظهار کرد: در راستای اجرای فاز دوم نصب نیروگاه‌های خورشیدی، مشترکان خانگی تا پایان این هفته مهلت دارند با مراجعه به سایت‌های شرکت‌های توزیع استان خود ثبت‌نام کنند.
 توزیع آرد ارزان در نانوایی‌ها| اگرچه با مصوبه دولت بنا بود نان از اول آذر گران شود اما همچنان چانه‌زنی‌‌ قیمتی ادامه دارد. در این میان، سهمیه 10 روز نانوایان به قیمت قبل توزیع شده تا نان تا پایان دهه اول آذر با قیمت قبلی توزیع شود.
 توافق جدید ایران و روسیه برای تسهیل معاملات| موافقتنامه اصولی برای همکاری‌های راهبردی میان صندوق ضمانت صادرات ایران و آژانس بیمه صادرات روسیه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه به امضا رسید.

 


تعداد بازدید :  301