شماره ۱۵۶۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
تیتربازی

کنسرت زنان به نفع آسیب‌دیدگان
گروه موسیقی بانوان رخساره به نفع آسیب‌دیدگان اجتماعی و زنان و کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست روی صحنه می‌رود. این گروه به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری با حمایت خیریه‌های قلب سفید و آرا روز ۲۳ آذرماه ساعت ۱۴ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

رکوردشکنی انتقام‌جویان ۴
تریلر انتقام‌جویان: آخر بازی پربیننده‌ترین تریلر تاریخ در ۲۴ ساعت اول شد و در واقع انتقام‌جویان رکورد خودشان را شکستند. استودیوی مارول اعلام کرد که نخستین تریلر اونجرز: آخر بازی ۲۸۹ میلیون مرتبه در پلتفرم‌های مختلف مشاهد شده و به این ترتیب پربیننده‌ترین تریلر تاریخ سینما در ۲۴ ساعت اول لقب گرفته است.
طارمی حق بازگشت به پرسپولیس ندارد
جعفر کاشانی، رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس درباره شایعه بازگشت مهدی طارمی و حاشیه‌های موجود در این‌باره گفت:‌ «به نظر من طارمی به پرسپولیس برنمی‌گردد. کسی که از خانه‌اش به آن شکل می‌رود و خانه را ترک کرده و تنها می‌گذارد، نباید برگردد. تا وقتی که من باشم، لااقل آنهایی که این‌گونه از پرسپولیس رفته‌اند، نباید بازگردند.»

تعلیق 5 مدیر فوتبال افغانستان
قضیه آزار جنسی فوتبالیست‌‌ های زن افغانستانی، علاوه بر رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، فعالیت‌های 5 عضو دیگر این فدراسیون را به حالت تعلیق درآورده است.

 


تعداد بازدید :  297