شماره ۱۵۶۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#چله_عزت #علیرضا_فغانی ‏# مهناز_افشار#دکتر_بازی‏

با وجود آن‌که بهمن ماه امسال جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد، از حالا کاربران فعال در فضای مجازی با داغ کردن هشتگ چله عزت به دستاوردهای بزرگ انقلاب در چهار دهه گذشته اشاره می‌کنند. آنهایی که توییت‌هایی با این هشتگ منتشر می‌کنند، به پیشرفت‌های حیرت‌انگیز ایران در حوزه نظامی و دفاعی،  انرژی هسته‌ای، فناوری، هوا و فضا و ... با استناد به آمارهای رسمی و دستاورهای بزرگ اشاره می‌کنند و تاکید دارند که تمام این موفقیت‌های بزرگ در شرایطی اتفاق افتاده که از ابتدای انقلاب کشور با جنگ تحمیلی و مشکلات تحریم از سوی آمریکا روبه‌رو بوده است. در حوزه امنیت ملی و اجتماعی هم با اشاره به شرایط نامطلوب اکثر کشورهای همسایه ایران توییت‌های زیادی منتشر شده و به نظر می‌رسد این هشتگ تا مدت‌ها در فضای مجازی داغ باشد.
 
هواداران سپاهان علیرضا فغانی را عامل از دست رفتن سه امتیاز بازی با پرسپولیس می دانند. کانال های هواداری سپاهان هم بلافاصله بعد از پایان بازی ضمن حمله به این داور مطرح بین المللی به کری خوانی چند روز گذشته درباره نفع بردن پرسپولیس از داوری ها دامن زدند و با زیر سوال بردن صحبت های برانکو درباره اینکه گفته بود پرسپولیس حتی یک اوت هم از داوری سود نبرده و تصمیمات همواره به ضرر آنها بوده ، این یک امتیاز به دست آمده در نقش جهان را لطف بزرگ فغانی به پرسپولیس قلمداد کردند.
 
احضار مهناز افشار به دادسرای تهران روز گذشته از پربازدیدترین اخبار فضای مجازی بود و رسانه‌ها با تیترهایی چون ‏‏«دکتربازی مهناز افشار شَر شد» به استقبال این خبر رفتند.
دیروز خبرگزاری‌ها اعلام کردند که در پی تبلیغ یک دارو برای معتادان در فضای مجازی که  مداخله مهناز افشار در امر پزشکی ‏عنوان شده، دادستانی تهران این بازیگر را به منظور ادای پاره‌ای از توضیحات احضار کرده است‎.‎‏ بر این اساس مهناز افشار باید ‏با حضور در مرجع قضائی نسبت به ادعای مطرح شده و دخالت در امر پزشکی توضیحات خود را ارایه کند‎.‎ این خبر از همان زمان انتشار در فضای مجازی کامنت‌های پرشماری را موجب شد که بیشترشان علیه این بازیگر بودند و این ‏موضوع را که سلبریتی‌ها به خودشان اجازه می‌دهند در مورد هر چیزی اظهارنظر کنند، به چالش کشیده بودند.  کاربری در این ‏زمینه اصل خبر را با کنایه به این بازیگر نقل کرده بود: «#مهناز_افشار به دادسرای تهران احضار شد. علت:  تبلیغ آمپول مرگبار ‏برای معتادها.» کاربر دیگری با جمله #مهناز_افشار هم از دست  رفت به استقبال این خبر رفته بود و البته کاربران دیگری که ‏معلوم بود از کدام طیف هستند، این خبر را به نفع کنایه‌های مهمتر نادیده گرفته بودند. ازجمله کاربری که با انتشار عکس‌هایی از ‏ناآرامی‌های پاریس نوشته بود: «کجایی باران کوثری؟ کجایی #مهناز_افشار؟ کجایی لیلاحاتمی؟ کجایید شمع بدستان سفارت؟ درزیر ‏کدامین برف سرتان را پنهان کرده‌اید؟ آقایان و خانوم‌های # غربزده کجایید که ببینید مهد آزادی بیان تبدیل به میدان جنگ شده ‏است.» البته در ادامه مهناز افشار خبر احضارش به دادگاه را تکذیب و اعلام کرد که هنوز در خدمت خانواده‌اش است. افشار در توییتی نوشت: «میگن میزان زده من رفتم دادسرا؟ بعضی از خبرنگاران خاص به غیر از رفقا و خبرنگاران شریف که همه میشناسیمشون و بعضی افراد مشخص که تو این مدت با شیرخشک و اخبار کذب نونشون رو تو روغن بوده چقدر خوشحال شدن از این خبر. نه جانم جایی نرفتم هنوز و فعلا هستم در خدمت خانواده.»


تعداد بازدید :  285