شماره ۱۵۶۶ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
تریبون

رامبد جوان:  «بشدت بدم می‌آید که میهمانی را دعوت بکنی و بخواهی حالش را بگیری یا به ‌نحوی اذیتش کنی که احساس کند مورد توهین قرار گرفته است. در واقع از تبدیل گفت‌وگو به چیزی شبیه بازجویی منزجرم. اصلا دوست ندارم وارد مرزهایی از ذهن و زندگی میهمان بشوم که دلش نمی‌خواهد. ما در خندوانه یک‌ نوع الگوی معاشرت را در نظر داریم؛ یعنی در عین معاشرت نمی‌خواهیم هر سوال یا مسأله‌ای را طرح کنیم، بلکه بیشتر تلاش داریم که احساس امنیت و آرامش را منتقل کنیم.»
 
آزاده نامداری: «جداشدن یک اتفاق مهلک نیست، ‌من ازدواج کردم، فهمیدم اشتباه بود و اشتباهم را جبران کردم. اگر هم آن اتفاقات بر کار من اثر گذاشت، به این دلیل بود که جامعه مردسالاری داریم و آنها مرد را به جای زن انتخاب می‌کنند و طرف مقابل که اصلا تمایلی به آوردن نامش ندارم، جزو آن دسته افرادی است که از مدیران پیگیری کارش را می‌کند و به افراد زیادی زنگ می‌زند اما من این‌گونه نیستم.»
 
علی دایی: «فکر می‌کنم ژاپن مدعی اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیا است؛ اما ایران در سطح بسیار خوبی قرار دارد و آماده ارایه بازی‌های خوب در این مسابقات است. امیدوارم به فینال جام ملت‌های آسیا برسیم. ژاپن در روسیه نشان داد که می‌تواند عالی بازی کند و بسیار پیشرفت کرده است. اگر ایران و ژاپن در مراحل قبل از فینال با هم بازی نکنند، بیشترین شانس را برای بازی مقابل هم در این مرحله دارند. تیم‌ملی ایران در دو، سه سال گذشته، واقعا پیشرفت کرده است. بازیکنان مدت زیادی کنار هم بازی کرده‌اند و درک خوبی میان آنها وجود دارد.»
 
علی لطیفی: «خیلى‎‌ها فوتبالی اسطوره هستند ولی معرفتی خیر؛ خداداد هر جا حق باید گفته شود، آنجا هست و از کار حق و خیر دریغ نمی‌کند. خداداد همه‌جا چوب معرفت خود را می‌خورد. جدیدا هم که هر کسی می‌خواهد بزرگ شود علیه بزرگان فوتبال و امثال خداداد مصاحبه می‌کند. به این دوستان می‌گوییم که ما پیشکسوتان مشکلات خودمان را حل می‌کنیم شما از آب گل‌آلود ماهى نگیرید، شما بهتر است به دنبال کار خودتان باشید. بگذارید حرمت‌ها بماند و ستار هم باید بداند هیچ‌گاه در حدو‌اندازه خداداد نبوده و نیست. تکلیف آدم‌هایی مثل ستار همدانی و کعبی در فوتبال مشخص است و با مصاحبه علیه بزرگانی مثل خداداد نمی‌توان موفق شد و
تیم گرفت.»


تعداد بازدید :  294