شماره ۴۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر
صفحه را ببند
احزاب

حسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:  سه‌شنبه هفته جاری با وزیر کشور دیدار خواهم داشت؛ دیدار بنده با وزیر کشور حول محور احیای خانه احزاب خواهد بود. آقای رحمانی‌فضلی به جد پیگیر احیای خانه احزاب هستند؛ لذا بنا داریم با دیدار با ایشان کارها را برای احیای مجدد خانه احزاب پیش ببریم. هدف ما از احیای خانه احزاب این است که احزاب دور هم جمع شوند و بعدها اختلافات را در داخل و با گفت‌وگو با یکدیگر حل کنند. کمیته 6نفره احیای خانه احزاب  دیگر کارآیی ندارد و منحل شده است. (میزان)
امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم ایران: كمیته احیای خانه احزاب تاكنون در چندین نوبت تشكیل جلسه داده و اقداماتی را انجام داده و برای بازگشایی خانه احزاب از احزاب امضا جمع‌آوری كرده است اما در چند وقت اخیر جلسه‌ای تشكیل نشده بود. آقای غفوری‌فرد اعلام انحلال را از نظر خود گفتند و درخصوص انحلال هم باید مستند سخن بگویند. (ایلنا)
سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز: جلسه هفتگی جامعه روحانیت مبارز سه‌شنبه هفته جاری به صورت فوق‌العاده به منظور تعیین دبیرکل تشکیل خواهد شد. (فارس)
لطف‌الله فروزنده قائم‌مقام جمعیت ایثارگران: بخش اقتصادی جمعیت ایثارگران با مدیریت آقای نادران به تدوین گزارش راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کرده و در هفته جاری گزارش اقتصادی این جمعیت را منتشر خواهیم کرد که در آن گزارش، با توجه به ظرفیت‌های کشور از نظر منابع طبیعی، انسانی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راهکارهای اجرایی و عملی را به مسئولان کشور پیشنهاد کرده‌ایم. (تسنیم)


تعداد بازدید :  281