شماره ۴۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر
صفحه را ببند
هیأت‌مدیره استقلال، قلعه‌نوعی را برکنار نکرد
یکشنبه پرحاشیه

شهروند| درحالی‌که بعد از نتایج ضعیف اخیر استقلال مدیران این باشگاه تمام اتفاقات درباره تغییرات در کادرفنی این باشگاه را به بعد از جلسه هیأت‌مدیره موکول کرده بودند، در جلسه روز گذشته نیز تصمیم خاصی گرفته نشد. البته در همین فاصله چندروزه تا برگزاری جلسه هیأت‌مدیره اقداماتی از سوی برخی از اعضای هیأت‌مدیره انجام شد که درنهایت به توافق منجر نشد.
استعلام وضع کرانچار
شاید باورش سخت باشد اما باشگاه استقلال تنها گزینه خود را در صورت برکناری قلعه‌نوعی، سرمربی سابق سپاهان و پرسپولیس قرار داده بود. کرانچار که بحث حضورش در تیم امید چند هفته‌ای است که مطرح شده، گزینه استقلالی‌ها بود اما بعد از استعلام وضع او از وزارت ورزش، مدیران استقلال با جواب منفی روبه‌رو شدند که این مسأله احتمالا به دلیل خصوصیات رفتاری سرمربی کروات بوده است كه درنهایت او را از نیمکت تیم امید نیز دور می‌کند.
تجمع خودجوش هواداران آبی!
در آستانه جلسه هیأت‌مدیره استقلال، تعدادی از هواداران این تیم روز گذشته مقابل درب باشگاه حضور یافتند و با شعارهایی که سر دادند از امیر قلعه‌نوعی و ادامه حضورش در این تیم حمایت کردند. اگرچه با توجه به شعارهای «حیا کن، رها کن» بعد از باخت‌های اخیر استقلال خودجوش بودن تجمع دیروز در مقابل ساختمان باشگاه کمی باورش سخت بود. البته سرمربی آبی‌پوشان نیز به این مسأله واکنش نشان داد و کار این هواداران را بچه‌گانه خواند. همچنین او شعار علیه خود در ورزشگاه‌ها را پروژه از پیش تعیین شده، یکسری از دوستان دانست.
جریمه مالی، تنها تصمیم هیأت‌مدیره
درحالی‌که همه در انتظار حضور اعضای هیأت‌مدیره در باشگاه استقلال بودند، مدیران استقلال ترجیح دادند این جلسه را در مکانی مخفی برگزار کنند تا از پاسخگویی به خبرنگاران و هواداران به نوعی فرار کنند. درنهایت نیز در نشست هیأت‌مدیره آبی‌پوشان که ساعت‌ها به طول انجامید، نتیجه خاصی در پی نداشت و هیچ صحبتی نیز از برکناری قلعه‌نوعی به میان نیامد تا همه در انتظار بازی‌های آینده استقلال و قلعه‌نوعی باشند. فقط کسر 10‌درصد از قرارداد تمام بازیکنان و مربیان تنها تصمیم هیأت‌مدیره بود که شاید حداقل جریمه در این شرایط باشد.
اولتیماتومی پنهان برای 2 بازی
باید دید روند نزولی استقلال در 2 بازی آینده این تیم در لیگ برتر مقابل راه آهن و استقلال خوزستان ادامه پیدا می‌کند یا قلعه‌نوعی می‌تواند پاسخ حمایت‌های هوادارانش و هیأت‌مدیره باشگاه را بدهد. البته در صورتی که استقلال در 2 بازی آینده نیز موفق به کسب نتیجه‌ای متفاوت با 8 بازی اخیرش نشود، شاید تعطیلات 50 روزه لیگ برتر فرصت مناسبی برای تغییرات در کادر فنی باشد زیرا به نظر هیأت‌مدیره اولتیماتومی پنهان به قلعه‌نوعی داده است. بدین‌ترتیب قلعه‌نوعی که در یکی از سخت‌ترین چالش‌های دوران سرمربیگری‌اش قرار دارد، باید تمام توانش را به کار ببندد تا از امضا شدن نخستین حکم برکناری‌اش در طول یک دهه اخیر جلوگیری کند.


تعداد بازدید :  210