شماره ۴۴۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ آذر
صفحه را ببند
پیام شهروند‌‌‌‌‌‌
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 خواستم از دوراندیشی و تدبیر رهبر معظم انقلاب تشکر کنم که بار دیگر غربی‌ها را خلع سلاح کردند. همین که ایشان گفتند با مذاکره و تمدید آن موافقند جوسازی رسانه‌های غربی مهار شد و دیگر حرفی برای گفتن نداشتند. آنها می‌خواستند وانمود کنند که ایران در روند مذاکرات کارشکنی می‌کند.
شهروند: مقام معظم رهبری پیش از این هم مواضع صریح و روشنی نسبت به مذاکرات داشتند و تیم مذاکره‌کننده کشورمان نیز با اتکا به همین مواضع تا اینجا مذاکرات را پیش برده است.
  به دولت بگویید تا دیر نشده جو بازار را کنترل کند. باز به نظر می‌آید «جمشید بسم‌ا...»ها فعال شده‌اند و دارند ارز را بالا و پایین می‌کنند!
شهروند: قابل توجه دولت محترم! بازار مستعد تولید انبوه «جمشید بسم‌ا...» است چاره‌ای بیندیشید.
  در خبرها آمده بود که هند به جای بدهی‌اش به ایران فولاد صادر می‌کند. خدایا ما چقدر بیمار شده‌ایم که دیگر ترکیه و هند و پاکستان و... هم برای ما شاخ شده‌اند!
شهروند: دور از جانتان دشمنتان بیچاره شود! عیبی ندارد اینها همه کشورهای دوست و برادرند. الان هم که می‌دانید چه دوره و زمانه‌ای شده است. دوست و برادر هم چنان کلاهی سر آدم می‌گذارند که تا قوزک پا می‌آید!
  تبرئه مبارک نشان داد که انقلاب مصر کشک بود. هم حکومت دوباره به دست نظامیان و امرای ارتش مبارک افتاد هم حسنی مبارک تبرئه شد. بهتر بود به جای آن همه شلوغی و بزن و بکش این جابه‌جایی قدرت انجام می‌شد.
شهروند: خب مردم مصر که طفلک‌ها نمی‌دانستند این‌طوری می‌شود، ماجرا را جدی گرفته بودند!
  قیمت دلار که دوباره رفت بالا نمی‌شه یکی به این رئیس بانک مرکزی بگوید لطف کند اظهارنظر نکند؟!
شهروند: جناب سیف لطف کنید!
  این راهنمایی و رانندگی هم که هرچند وقت یک بار اعلام می‌کند فلان خودرو را شماره‌گذاری نمی‌کند. چند وقت بعد شماره‌گذاری می‌کند حالا هم مدام می‌گویند پراید را شماره‌گذاری نمی‌کنیم. آن وقت وانت پراید هم به بازار آمد و شماره‌گذاری هم شد. بهتر است اگر زورشان به خودروسازان نمی‌رسد بی‌جهت خودشان را سنگ روی یخ نکنند.
شهروند: همین را بگو!
  به نظرم استاد علیزاده کار درستی کرد نشان شوالیه را از سفارت فرانسه نگرفت. ما که نفهمیدیم اصلا یکهو چه خبر شد که فرانسه همین‌طوری پشت‌سر هم شروع کرد به نشان شوالیه دادن؟!
شهروند: عرضه را زیاد کردند تا بازار کنترل شود!

 


تعداد بازدید :  268