شماره ۱۵۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان
صفحه را ببند
تیتربازی

بازگشت کاوه به استیج ‏
کاوه یغمایی در روزهای 15 و 16 آذر در تالار وزارت کشور تهران روی استیج خواهد رفت. این خواننده و آهنگساز راک که ‏فرزند کوروش یغمایی بزرگ است، می‌گوید که در این کنسرت آهنگ‌های قدیمی تاکنون اجرانشده‌‌‌اش را در کنار قطعاتی از آلبوم ‏مرد عنکبوتی روی صحنه خواهد آورد. آخرین کنسرت این چهره متفاوت موسیقی اسفند ۱۳۹۶ با همکاری موزیسین‌های کانادایی ‏در سالن میلاد برگزار شده بود.

تهدید تراکتور به محرومیت
فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل پرداخت‌نشدن 57‌هزار دلار به‌عنوان مطالبات ژوردی آلمیدا دروازه‌بان برزیلی و سابق تراکتورسازی، این تیم را تهدید به محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی کرد.

درگذشت بزرگترین نویسنده دنیا!‏
ویلیام گلدمن، فیلمنامه‌نویس فیلم‌هایی چون بوچ کسیدی و ساندنس کید، همه مردان رئیس جمهور، ماراتون‌من، شعبده بازی و عروس شاهزاده که ‏برای دو فیلم اول جایزه اسکار فیلمنامه را دریافت کرده بود، در ۸۷ سالگی درگذشت‎. این نویسنده در‌سال ۲۰۰۹ در ‏انتخاب‌های نشریه گاردین به‌عنوان بزرگترین فیلمنامه‌نویس زنده دنیا یاد شده بود‎.

بیانیه فدراسیون بدون عذرخواهی
فدراسیون فوتبال درباره حواشی اخیر پیرامون توهین اوسیانو کروز به یک خبرنگار بدون این‌که عذرخواهی از رسانه‌ها داشته باشد، توضیحاتی را ارایه کرد. در این بیانیه آمده است که اظهارات مهرداد مسعودی درباره خوشحالی مربی تیم‌ملی بعد از باخت تیم‌ملی درست نیست و آن خبرنگار نیز در مکانی غیرقانونی سوال خود را از لوپز مطرح کرده است.

 


تعداد بازدید :  213