شماره ۱۵۴۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان
صفحه را ببند
تریبون

صبا علیزاده: «من شانس زندگی با پدر و مادری را داشتم که اهل موسیقی بودند و آرشیو خوبی هم داشتیم. برخلاف آن‌چه تصور می‌شود که چون حسین علیزاده به صورت تخصصی تار می‌زند، پس نگاه سنتی به موسیقی دارد، پدرم بسیار آهنگساز مدرنی است و طبیعتا خانواده‌ام در نگاه من به موسیقی تاثیر داشته‌اند.»

خداداد عزیزی: زمانی به کی‌روش ایراد می‌گرفتیم و می‌گفتیم کارنامه قابل قبولی داشته و جواب کسی را نمی‌دهد، اما «کروز» و مک درموت را کجای دل‌مان بگذاریم؟ آقایی که «دکمه سرعت» ماشین است، چطور به خودش اجازه می‌دهد که چنین کاری انجام دهد؟ در مقطعی در تیم پیام مشهد با خبرنگاری درگیر شدم، کیومرث‌ هاشمی گفت که خداداد عزیزی باید از صحنه فوتبال ایران محو شود. احساس کردم اسراییلی هستم که‌ هاشمی چنین صحبت‌هایی کرده است. اکنون که کروز دستیار کی‌روش با خبرنگار درگیر شده، امثال ‌هاشمی‌ها کجا هستند؟ آقای دکمه کنترل سرعت! پول بیت‌المال را می‌گیرد و عشق و حالش را می‌کند، اما کسی با او کاری ندارد.

آیدین آغداشلو: «جلال‌الدین میرانشاه، فرزند امیر تیمور لنگ بود که تا ۸۱۰ قمری عمر کرد و حاکم آذربایجان شد. به خاطر سقوط از اسب دچار جنون و اختلال حواس بود و شروع به انهدام بنا‌های مهم تاریخی کرد. نوشته‌اند که وقتی امر به انهدام بنای عظیم گنبد سلطانیه داده بود و با شعف بیمارگونه‌اش داشت بر این تخریب هولناک نظارت می‌کرد، عابری علت و هدف این کار را پرسید و او در پاسخ گفت: «دیدم من که قادر نیستم چنین بنایی بسازم که نامم در تاریخ بماند، اما با خراب کردنش که می‌توانم نامم را ماندگار کنم!...»»

سروش رفیعی: بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی دچار مشکل نشدند. به‌هرحال مقام نایب‌قهرمانی در آسیا، مقامی است که هر تیمی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند. حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا افتخاری است که هر تیمی نمی‌تواند این افتخار را داشته باشد، هرچند که پرسپولیس می‌توانست در آسیا قهرمان شود، اما همین مقام نایب قهرمانی هم چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نخواهد کرد. در تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای حضور دارند که می‌توانند شرایط را مدیریت کنند و مطمئنا انرژی خوبی به تیم تزریق خواهد شد. به‌هرحال این فوتبال است و هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد.


تعداد بازدید :  336