شماره ۱۵۴۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
آتش به جان خانه‌های افراد مشهور
آخرالزمان هالیوودی‌ها در کالیفرنیا فرا رسید

آتش، اهمیتی به ثروت یا وضع و شرایط شما نمی‌دهد. می‌سوزاند و پیش می‌رود. با ادامه آتش‌سوزی در کالیفرنیا، صدها خانه همچنان می‌سوزند و هزاران نفر گریخته‌اند. تلفات این آتش‌سوزی به 48 نفر رسیده و بیش از 370 خانه سوخته‌اند. آتش‌سوزی همچنان پیش می‌رود و به منطقه‌ای رسیده که ثروتمندان لس‌آنجلس خانه‌های لاکچری در آن‌جا دارند یا داشتند. روز یکشنبه، مایلی سایرس، خواننده آمریکایی که 40‌میلیون فالوور در توییتر دارد، نوشت که خانه‌اش در آتش می‌سوزد، اما او هنوز بابت چیزهایی که باقی مانده، «سپاسگزار» است. او در توییتی نوشت: «خانه من به‌طورکلی نابود شد، اما بسیار خوش‌شانس بودم که حیواناتم و عشق زندگی‌ام، هنوز سالم هستند و این تنها چیزی است که برایم مهم است. خانه من دیگر وجود ندارد، اما خاطرات زیبایی که با خانواده و دوستانم دارم، همچنان وجود دارند و من برای همه اینها سپاسگزارم.»
«نیل یانگ»، خواننده کانادایی نیز خانه خود را در آتش‌سوزی از دست داده است. او در یادداشتی در وب‌سایتش، توییت دونالد ترامپ را که گفته بود آتش‌سوزی به خاطر «مدیریت بد جنگل‌هاست» به چالش کشید. یانگ نوشت: «کالیفرنیا آسیب‌پذیر است، اما نه به خاطر مدیریت ضعیف جنگل‌ها آنطور که «د.ت» (به اصطلاح رئیس‌جمهوری ما) گفته است. ما آسیب‌پذیر هستیم به خاطر تغییرات آب‌و هوایی.»
جرارد باتلر، بازیگر ‌هالیوودی نیز پس از آن‌که متوجه شد خانه‌اش به خاکستر تبدیل شده، این واقعه را «زمان غم در سراسر کالیفرنیا» توصیف کرد. آقای باتلر در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرده، در کنار خانه‌اش که تقریبا هیچ چیزی از آن باقی نمانده، ایستاده و می‌گوید: «به خانه من در مالیبو خوش آمدید.»
آلیسا میلانو، بازیگری که در جنبش من-هم (#MeToo) فعالیت کرده، جزو افراد خوش‌شانسی بوده که خانه‌اش نجات پیدا کرده است. این بازیگر روز جمعه پس از آن‌که در توییتی نوشت خانه‌اش در خطر است، آن‌جا را ترک کرد، در توییت دیگری از آتش‌نشان‌ها تشکر کرد و گفت که خانه‌اش «هنوز سرپاست.»
برخی دیگر از سلبریتی‌ها هنوز منتظرند تا ببینند شرایط به چه نحوی پیش می‌رود. «چر»، خواننده آمریکایی که متولد کالیفرنیاست، درحالی‌که خود را برای کنسرتی آماده می‌کند، اما نمی‌تواند نگرانی‌اش را بابت سرنوشت خانه‌اش نادیده بگیرد. او در توییتر نوشت: «خود را برای کنسرت آماده می‌کنم، اما این یک تجربه غیرطبیعی است. آتش به سمت خانه من پیش می‌رود و مناطق اطراف را سوزانده است.»
جسیکا سیمپسون، خواننده و بازیگر آمریکایی، پس از خروج از خانه‌اش، از «فرشتگان» خواسته تا خانه‌ها را نجات دهند. او از «آتش‌نشانان شجاعی که خانه‌های مردم را نجات می‌دهند»، تشکر کرده و برای همه افرادی که تحت‌تاثیر این واقعه وحشتناک در کالیفرنیا قرار گرفته‌اند، دعا کرده است.
سلبریتی‌های دیگری ازجمله لیدی گاگا و کیم کارداشیان، در میان افرادی هستند که ترس و نگرانی‌های خود را در فضای مجازی با مردم در میان گذاشته‌اند و منتظرند تا ببینند که آیا خانه‌ای برایشان باقی می‌ماند تا به آن بازگردند یا نه.
برخی دیگر از افراد هم از آتش‌نشانانی که جان خود را به خطر انداخته‌اند تا با آتش‌سوزی مقابله کنند و خانه‌ها و اموال مردم را نجات دهند، تشکر کرده‌اند.
کوین‌ هارت، کمدین آمریکایی در توییتر نوشت: «من می‌خواهم از همه شما آتش‌نشانانی که جان خود را به خطر انداخته‌اید تا این آتش وحشی را خاموش کنید، تشکر کنم. شما مردان و زنان آتش‌نشان، قهرمانان واقعی هستید و من و خانواده‌ام از صمیم قلب از شما متشکریم. از صمیم قلبم برای خانواده‌های آسیب‌دیده دعا می‌کنم و خداوند به همه ما رحم کند.»

 


تعداد بازدید :  268