شماره ۱۵۴۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
مجری‌گری، شغل جدید حنیف عمران‌زاده بعد از خداحافظی
«بچه‌غول» جلوی دوربین می‌رود

شهروند| بیش از 200 بازی با پیراهن آبی حنیف عمران‌زاده را به یک بازیکن محبوب در میان استقلالی‌ها تبدیل کرد. بازیکنی که شاید بیش از قابلیت‌های فنی به خاطر حاشیه‌هایی که داشت، نامش سرتیتر اخبار بود و درنهایت در 33 سالگی تصمیم به خداحافظی گرفت. مدافع تنومند استقلال به خاطر خشونت و البته تعصبی که در جریان بازی‌ها داشت، لقب «بچه‌غول» را در میان هم‌تیمی‌هایش و طرفداران استقلال به یدک می‌کشید. او فوتبال خود را از پاس همدان در‌ سال 82 آغاز کرد و از همان جا هم مطرح شد.
حنیف که یک فصل هم در ترکیب ملوان به صورت قرضی به میدان رفت، در ‌سال 87 به استقلال پیوست و 8‌سال با پیراهن این تیم به میدان رفت.
این مدافع خبرساز که 13 گل با پیراهن استقلال به ثمر رساند، ‌سال 95 از این تیم با نظر منصوریان کنار گذاشته شد و بعد از گذراندن تجربه ناموفق در تیم‌هایی مثل خونه‌به‌خونه، صبا و سیاه‌جامگان درنهایت تصمیم به خداحافظی گرفت. اختلاف با رحمتی، کتک‌کاری با سوشا مکانی بعد از دربی و حرکت جنجالی در جریان بازی با الشباب امارات ازجمله جنجال‌های حنیف عمران‌زاده در طول دوران بازیگری‌اش بود.
او در بخشی از نامه خداحافظی‌اش آورده است: «خدای بزرگ را شاکرم که بر من منت نهاد، تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پرمحبت شما هواداران عزیزم سپری کنم و اکنون زمان آن رسیده کفش‌های خود را بر دیوار خاطراتم آویزان کنم و پیراهن مقدس تیم همیشه بزرگ استقلال را کنار قیمتی‌ترین وسایل زندگی‌ام قرار دهم.» عمران‌زاده که عادت به کری‌خوانی‌های جنجالی با هواداران پرسپولیس دارد، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از ورودش به حوزه اجرا خبر داده است. او مثل مهرداد میناوند در یکی از برنامه‌های اینترنتی به‌عنوان مجری فعالیت می‌کند و باید دید در کار جدید خود چقدر موفق خواهد بود.


تعداد بازدید :  425