شماره ۱۵۴۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
دور جدید حمله ستاره ها به دونالد ترامپ
دلقکی در سوپرمارکت

یک بار دیگر ستاره‌های سینما علیه ترامپ موضع
 گرفته‌اند.
چند وقتی بعد از این‌که به نظر می‌رسید موج هجمه ستارگان علیه دونالد ترامپ آرام گرفته، روز گذشته دو ستاره نامدار موج جدید اعتراض به رئیس جمهوری آمریکا را آغاز کردند. این دو مایکل کین و رابرت دنیرو بودند که اولی او را یک آدم مناسب برای ریاست فروشگاه‌های زنجیره‌ای نامید و دومی هم یک دلقک خطرناک.
مایکل کین، بازیگر سرشناس سینما درباره رئیس جمهور آمریکا گفت: «مطمئنم ترامپ هم از این که رئیس جمهور آمریکاست خیلی غافلگیر شده، او آدم خطرناک و منفوری است.»
کین ادامه داد: «دونالد ترامپ را خیلی خوب می‌شناسم و یک بار باهم شام خوردیم. من را به خنده می‌انداخت، وقتی شنیدم برای ریاست دولت ثبت نام کرده، گفتم نهایتا به درد ریاست فروشگاه‌های زنجیره‌ای مارکس اندر اسپنسر می‌خورد. مطمئنم خودش هم از این که رئیس جمهور آمریکاست خیلی غافلگیر شده، او آدم خطرناک و منفوری است. عجیب است که برخی از او طرفداری می‌کنند انگار در اکثریت قرار دارند! من به او رأی ندادم چون یک دموکرات هستم.»
رابرت دنیرو نیز روز گذشته با سخنانی تند به ترامپ حمله کرد.
دنیرو پس از این که به شوخی پیشنهاد کرد که بیلی کریستال همبازی وی در فیلم «این را تحلیل کن» به جای ترامپ رئیس جمهوری شود، گفت: «ما یک دلقک خطرناک در راس امور داریم چیزی که ما نیاز داریم یک کمدین قهرمان
است.»


تعداد بازدید :  486