شماره ۱۵۴۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
تیتربازی

نامه گرانقیمت ارنست همینگوی
نامه‌ای که الهام‌بخش ارنست همینگوی در نگارش داستان تحسین‌شده پیرمرد و دریا بوده، به قیمت 28‌هزار دلار به فروش رسید. همینگوی 83‌سال پیش در این نامه جزییات شکار یک نیزه‌ماهی 220کیلویی را شرح داده که تصور می‌شود الهام‌بخش  داستان تحسین‌شده پیرمرد و دریا باشد.

بازگشت بازیکن اخراجی استقلال
فرشید اسماعیلی، ‌هافبک استقلال که از تمرینات این تیم کنار گذاشته شده بود، صبح روز چهارشنبه بعد از حضور در محل تمرین و جلسه با وینفرد شفر، در تمرین استقلالی‌ها حاضر شد تا دوران کنار گذاشتن او از تمرین به پایان برسد.

ورود کارگردان ممنوع!
فرانسه به کارگردان فیلمی که قرار بود در یک جشنواره سینمایی در خاک فرانسه رقابت کند، ویزا نداد. این اتفاق برای علیرضا معتمدی رخ داده که حالا مجبور است دور از سالن‌های جشنواره رقابت فیلمش رضا را در جشنواره جهانی بلفور دنبال کند. نخستین ساخته‌ معتمدی در این فستیوال که از ۲۶ آبان تا ۴ آذر با تمرکز بر فیلم‌های اول، دوم و سوم فیلمسازان برگزار می‌شود، در بخش مسابقه حضور دارد.

واکنش به جدایی بیرانوند در نیم‌فصل
گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه جدایی علیرضا بیرانوند در نیم‌فصل گفت: «فعلا هیچ بازیکنی تا این لحظه اعلام رفتن نکرده است.» این درحالی است که گفته می‌شود بیرانوند نیم‌فصل از ایران می‌رود.


تعداد بازدید :  381