شماره ۴۳۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر
صفحه را ببند
دورخیز «شیار 143» برای ورود به باشگاه میلیاردی‌ها

شهروند|  این روزها، فیلم‌ها دارند خوب فروش می‌کنند. بعد از این‌که «شهرِ موش‌ها» بالاخره توانست رکوردِ فروشِ یک فیلم را جابه‌جا کند، فیلم‌های روی پرده هم توانسته‌اند فروشِ خوبی داشته باشند.‌
برای مثال فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی این روزها وارد باشگاه میلیاردی‌ها شده است، همچنین با توجه به روند فروش «شیار 143» می‌توان انتظار داشت تا این فیلم هم به‌زودی وارد باشگاه میلیاردی‌ها شود.  اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی با در اختیار داشتن 50 سینما پس از 40 روز نمایش در مجموع یک‌میلیارد و 30‌میلیون تومان فروش کرده است. طبقِ آنچه فارس گزارش داده، همچنین فیلم سینمایی «آتش‌بس 2» همچنان با در اختیار داشتن 12 سالن سینما بیش از 4‌میلیارد تومان فروش را تجربه کرده است. فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار پس از 16 روز اکران و با در اختیار داشتن 75 سالن سینما در مجموع توانسته880‌میلیون تومان فروش را تجربه کند.
فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور نیز با در اختیار داشتن 42 سینما و پس از 9 روز اکران در مجموع 210‌میلیون تومان فروش کرده است. همچنین «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی همچنان 4 سینما در پایتخت در اختیار دارد و پس از 70 روز اکران توانسته، یک‌میلیارد و 520‌میلیون تومان در مجموع فروش کند.
 این درحالی است که «شهر موش‌ها2» همچنان در گیشه مخاطب خود را دارد و به‌طور متوسط روزانه بین 10 تا‌ میلیون تومان فروش می‌کند که در مجموع تاکنون 11‌میلیارد و 300‌میلیون تومان فروش را تجربه کرده است. همچنین فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور پس از 16 روز نمایش در مجموع فروشی 215‌میلیون‌تومانی را تجربه کرده است.


تعداد بازدید :  225