شماره ۱۵۲۶ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# ترویج_بی_اعتمادی # کارلوس_کی‌_روش # دادستان_کل_کشور

پیامدهایی که حضور میهمانان جنجالی برنامه‌های تلویزیونی داشته، دیگر موضوعی ا‌ست که واکنش مردم را در پی داشته و برآیند کلی نظرات بر این است که صداوسیما اعتماد مخاطبانش را از بین می‌برد. کاربری ادعای بی‌اطلاع‌بودن سازندگان برنامه فرمول یک از واقعیت زندگی افشین ولی‌خانی را محال دانسته: «محال است که سازندگان این برنامه از کذب بودن ادعای مطرح‌شده بی‌اطلاع بوده باشند، متاسفانه سال‌هاست صداوسیما سیاست ترویج بی‌اعتمادی و بی‌تفاوتی مردم نسب به یکدیگر را در پیش گرفته.» کاربر دیگری هم صداوسیما را متهم کرده که چرا بدون تحقیق میهمانی را به برنامه دعوت می‌کند...

در 48 ساعت گذشته یکی از موضوعات بسیار مهم مورد بحث در جامعه حضور تماشاگران زن در بازی دوستانه تیم ملی با بولیوی بوده است. جدا از حاشیه‌های این اتفاق صحبت‌های روز گذشته دادستان کل کشور درباره ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه شرایطی را فراهم کرد که این سوژه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. دادستان کل کشور تاکید داشته که در صورت تکرار حضور زنان در ورزشگاه با عوامل این اتفاق برخورد قضائی صورت خواهد گرفت؛ چرا که زمینه گناه‌کردن زنان با حضور در استادیوم و دیدن بدن نیمه عریان بازیکنان فراهم می‌شود.در مقابل مطهری نماینده مجلس هم گفته مصادیق شما شامل مسابقات فوتبال نمی‌شود. خصوصا اینکه بازیکنان از فاصله دور دیده می‌شوند. دیروز تقریبا اکثر کاربران فضای مجازی یا صحبت‌های دادستان را بازنشر دادند یا در مورد آن نظر خود را بیان کردند که با دنبال‌کردن این هشتگ می‌توانید در جریان واکنش‌ها قرار بگیرید.

دوباره نام سرمربی تیم ملی مثل روزهای قبل بر سر زبان‌ها افتاده است. تشویق برانکو در مقابل او در ورزشگاه آزادی‌، درگیری شدید با توپ جمع‌کن و سپس صحبت‌های اعتراضی او در کنفرانس خبری مبنی بر اینکه دیگر خسته شده و نمی‌داند باید چه کار کند که به او و شاگردانش احترام بیشتری بگذارند. او با تاکید روی سناریویی که برای تخریب تیم ملی وجود دارد، اعلام کرد که بهتر است افرادی که او را قبول ندارند، خودشان را نشان بدهند و به صورت مستقیم این حرف را به آنها بزنند و علیه تیم ملی هجمه ایجاد نکنند. طبیعتا انتشار تصویر و صحبت‌های کی‌روش کاملا عصبانی و خسته باعث شد که طرفداران و مخالفانش باز هم در فضای مجازی به جان هم بیفتند.


تعداد بازدید :  451