شماره ۱۵۲۶ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر
صفحه را ببند
تریبون

محمد اصفهانی: از‌ سال ۵۵ تا الان موسیقی اصیل ایرانی خیلی تغییرات کرده است. موسیقی پاپ هم از زمانی که ما شروع به کار کردیم و حتی دوستانی که قبل از ما شروع کردند تا الان تفاوت‌های فراوانی کرده است. این تغییرات متوقف نمی‌شوند و قابل پیش‌بینی هم نیستند. قطعا این‌جا مقوله شعر در بحث محتوای کار‌ها اهمیت دارد. اگر شعر خوب و مناسب احوالات مردم و شرایط زمانه باشد، تمامی کار‌ها قابل ستایش و تحسین هستند و من به بحث تقابل و مهلک‌بودن اعتقاد ندارم.

محمد متعمدی: معینی کرمانشاهی نام بزرگی است و نمی‌توان انکار کرد ولی این انتظار را داشتم پیش از شکایت یا رسانه‌ای‌شدن آن، با خود ما تماس می‌گرفتند. به لحاظ قانون ناشران و مؤلفان من مجری کار هستم و صاحب اثر نیستم و امتیاز مادی و معنوی کار برای من نیست و ذینفع نیستم؛ نه در سود آن شریک هستم و نه در ضرر آن.

یحیی گل‌محمدی: فکر می‌کنم تا الان منبعی برای تامین این پول پیدا نشده است و احتمالا این اتفاق به زودی برای پدیده  می‌افتد. این موضوع باید دغدغه مسئولان مربوطه باشد. ما و بازیکنان در این مدت با تمام وجود برای مردم شهر تمرین و بازی کردیم. با سختی زیاد و به خاطر غیرت و شرف برای مردم شهر چیزی کم نگذاشتیم. الان دیگر نوبت مسئولان است. امیدوارم مسئولان از خواب خود که شاید هم خودشان را به  خواب زده‌اند بیدار شوند.

گلاره ناظمی: با توجه به قضاوت‌های خوبی که در بازی‌های قبلی داشتم و همچنین واکنش ناظران فکر می‌کردم که شانس داشته باشم یکی از دو بازی رده‌بندی و فینال را سوت بزنم، اما این برایم قطعیت نداشت. از نظر خودم دو مسأله می‌توانست شانس حضورم در بازی پایانی را کمرنگ کند؛ یکی حضور ژاپن در بازی نهایی بود و یکی دیگر بحث حجاب من بود. تصورم این بود داوری که حجاب ندارد، برای قضاوت در اولویت است. خوشبختانه فیفا نشان داد اصلا روی حجاب حساس نیست و اگر داور خوب باشد در صورت داشتن حجاب هم می‌تواند بازی‌های مهم را سوت بزند.


تعداد بازدید :  427