شماره ۱۵۲۶ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۶ مهر
صفحه را ببند
ازدواجم با تام کروز از من محافظت کرد

نیکول کیدمن، هیچ وقت درباره ازدواجش با تام کروز و در نهایت جدایی‌اش از این هنرپیشه معروف حرفی نزده بود. در واقع هیچ کدامشان درباره این ازدواج حرفی نزده بودند. اما اخیرا کیدمن در مصاحبه با مجله نیویورک درباره این ازدواج سخن گفت.
کیدمن گفت که با مردی قدرتمند ازدواج کرده بود و قدرت تام کروز باعث می‌شد که او از خیلی از آسیب‌هایی که این روزها برخی هنرپیشه‌های زن درباره‌اش صحبت می‌کنند در امان باشد. منظور کیدمن به تعرض‌های جنسی در هالیوود است که این روزها در صدر اخبار رسانه‌های آمریکایی قرار دارد.
کیدمن گفت:«من خیلی زود ازدواج کردم و این ازدواج به من حس امنیت داد. البته ازدواجم با عشق بود اما باید بگویم همسر مرد قدرتمندی مثل تام کروز بودن موجب شد کسی جرأت نداشته باشد فکر تعرض جنسی به من را به سرش راه دهد.»
کیدمن در بخش دیگری از این مصاحبه به جنبش Me Too اشاره کرده و گفت:«من هم از این تجربیات داشته‌ام. از زمانی که کوچک بودم از این تجربیات تلخ داشته‌ام. اما اینکه می‌خواهم درباره‌اش بنویسم یا نه باید بگویم که خیر. تمایلی ندارم. اما آیا این تجربیات تلخ در کار من تاثیر گذاشته‌اند باعث بگویم که حتما تاثیرگذار بوده‌اند.»
نیکول کیدمن و تام کروز که دو فرزند نیز دارند در جریان بازی در فیلم Days of Thunder با هم آشنا شدند و همان سال ازدواج کردند. اما 12 سال بعد در سال 2001 دو طرف اعلام کردند که اختلافات غیرقابل حلی با هم دارند و ترجیح می‌دهند جدا شوند.


تعداد بازدید :  181