شماره ۱۵۲۴ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر
صفحه را ببند
تریبون

 کارلوس کی‌روش: ما باید خاضعانه، سر به زیر و با فروتنی اشتباهات خود را بپذیریم و نقاطی که در آن قوی نیستیم را شناسایی کنیم. همه باید به یاد داشته باشیم که اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها به موفقیت برسیم، باید در دوره آماده‌سازی کار متفاوتی انجام بدهیم. ما هنوز تعدادی موضوع برای سردرد داریم. سوال اینجاست آیا شما می‌خواهید مسکن‌ها را قبل از جام‌ملت‌ها به ما بدهید یا بعد از جام ملت‌ها؟ آیا شما می‌خواهید ما جام‌ملت‌ها را با سردرد سپری کنیم یا می‌خواهید قبل از مسابقات مسکن بدهید تا در جام‌ملت‌ها سردرد نگیریم؟

رسول نجفیان: تا به امروز رفتارهایی در افراد مشهور و گمنام دیدم که به نظرم نوع رفتارشان مقداری عقده‌گشایی است. بهتر است که یک هنرمند اصیل آثار خود را به منصه ظهور برساند، به جای اینکه به شکل تاسف‌باری عقده‌گشایی و عکس‌هایی از خود منتشر کند که به همه نشان دهد چه کسی است و چه می‌کند؛ البته اگر حیطه خصوصی افراد باشد، به ما ارتباطی ندارد، اما وقتی همه چیز خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند و ممکن است برای مردم بت شده باشد، ضرر دارد و گاهی اذیت و آزار و نتیجه بدی در این راستا به وجود می‌آید.

سردار آزمون: من بعد از جام‌جهانی 99درصد به خاطر خانواده‌ام تصمیم به خداحافظی گرفتم. صددرصد برای همه آدم‌ها اولویت اولشان خانواده‌شان است. من وقتی می‌خواستم این تصمیم را بگیرم، آن را با آدم شجاعی مثل آقای کی‌روش در میان گذاشتم. خانواده‌ام برای من خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا برسم و به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتم. پس از مدتی که حال خانواده‌ام خوب شد، در جلسه‌ای با آقای کی‌روش و آقای تاج من را امیدوار کردند تا روحیه ازدست‌رفته‌ام برگردد. من سرباز کشورم هستم.

منیژه حکمت: اکنون شرایط به‌گونه‌ای است که تعدادی فیلم‌ خاص اکران می‌شوند و هیچ سدی هم جلویشان نیست و به راحتی حرکت می‌کنند که البته از تیتراژ آن فیلم‌ها مشخص می‌شود برای کدام ارگان یا سازمان هستند. شورای صنفی هم اکنون همزمان با اکران سه فیلم اجتماعی به راحتی هر هفته دو کمدی در جدول اکران ما می‌گذارد.


تعداد بازدید :  314