شماره ۱۵۲۴ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۴ مهر
صفحه را ببند
استقبال کاربران از فراخوان الگوی پیشرفت

کاربران فضای مجازی در پی فراخوان رهبر انقلاب برای تکمیل و ارتقای الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت با هشتگ #الگوی_پیشرفت از این چشم‌انداز پنجاه ساله استقبال کردند و هر کدام این مبانی ارائه شده در الگوی ارائه شده از سوی رهبری را از منظری بررسی کردند.
در پی تدوین الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت که در آن اهمّ مبانی و آرمان‌های پیشرفت و افق مطلوب کشور در پنج دهه آینده ترسیم و تدابیر موثر برای دستیابی به آن طراحی شده است، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب‌نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین‌شده و ارایه نظرات مشورتی جهت تکمیل و ارتقای این سند بالادستی فراخواندند.
رهبر انقلاب مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را موظف کردند که با مشورت مراجع مندرج در ابلاغ، نظرات و پیشنهادهای تکمیلی را دقیقا بررسی و بهره‌برداری کند و نسخه‌ ارتقایافته الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را حداکثر ظرف دو سال آینده برای تصویب و ابلاغ ارایه نماید، به‌طوری‌که از ابتدای قرن پانزده هجری شمسی اجرای این الگو با سرعت مطلوب آغاز شود و امور کشور بر مدار آن قرار گیرد.
پس از آن کاربران فضای مجازی با هشتگ #الگوی_پیشرفت از این الگو استقبال کردند. این کاربران به زمینه‌های مختلفی که الگوی پیشرفت اسلامی می‌تواند در آنها نمود پیدا کند اشاره کردند. یکی از کاربران نوشت: «وقتی رهبر در سند الگوی پیشرفت می‌فرمایند تا سال 1444 جزو هفت کشور برتر دنیا شویم، می‌تواند یک درس باشد که به راهمون تا رسیدن به قله ادامه بدیم.» نظر کاربر دیگر این بود: «ذهن سازنده موشک می‌تواند بهترین خودرو را نیز بسازد.»


تعداد بازدید :  123