شماره ۱۵۲۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
تریبون

بهزاد فراهانی: تماشاخانه سنگلج بشارت‌دهنده رشد تئاتر ملی بود و در این راستا موفق عمل کرد، اما اکنون شأنیت سابق را ندارد، سال‌هاست که در بوق و کرنا از مسئولان و دولتمردان خواسته شده هنرهای نمایشی نیازمند مرکز تئاتر ملی است، اما متاسفانه هیچ گوشی بدهکار نیست.
 
حمید حامی: یک سالی هست که در تهران کنسرت مستقل نداشته‌ام و یکی از دلایل آن ممنوعیت بنده برای اجرا در تالار وحدت است. در چند روز آینده یک مصاحبه افشاگرانه در مورد برخی از اتفاقات پشت‌پرده موسیقی ازجمله مافیای تالار وحدت و برخی از موارد دیگر انجام خواهم داد که هدف روشنگری و آگاه‌سازی است و بس چراکه گرفتن حق از طریق مصاحبه و افشاگری امکان‌پذیر نیست که نیست.
 
مهدی تاج: جدیدا AFC مدارک
 ارسالی باشگاه‌ها را راستی‌آزمایی می‌کند. ما یک راه داشتیم که همه باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های پرهوادار را محکم بررسی کنیم که احتمالا همه باشگاه‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شدند و برای مثال دیگر پرسپولیس در آستانه فینال آسیا نبود! فدراسیون محکم ایستاد تا در نتیجه باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال روی سایت خودشان اعلام کردند که هرکس از این دو باشگاه طلب دارد، اعلام کند. تعدادی اعلام کردند و هرکسی اعلام نکرده است، طلبکار نیست.
 
سیدمحمد موسوی: به خاطر سطح پایین قراردادها و کیفیت نازل لیگ والیبال تصمیم گرفتم این فصل بازی نکنم. آخرین مذاکره‌ام با تیم هالک بانک ترکیه بود که به توافق نرسیدیم. لیگ ایران که شبیه جام رمضان شده و برخی از تیم‌ها کمبود بازیکن هم دارند! سعی می‌کنم بدنم را آماده نگه دارم تا سال آینده به تیم‌ملی دعوت شوم؛ اگرچه هم نشدم که مشکلی نیست.


تعداد بازدید :  481