شماره ۱۵۲۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
اقتدار و صلابت ناجا در برخورد با اخلالگران امنيت، قابل ستايش و قدرداني است

محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، آيت الله سيدكاظم نورمفيدي در ديدار با فرماندهان و مسئولان انتظامي گلستان ضمن تبريك هفته ناجا، گفت: تلاش شبانه روزي و مجاهدانه پليس در جامعه امنيت و آرامش را براي مردم به ارمغان آورده است.
وی با بيان اينكه هفته ناجا فرصت مناسبي براي نمايش خدمات گسترده پليس به جامعه است، گفت: يكي از علل تعامل خوب مردم با پليس، ارایه دستاوردها و اقدامات نيروي انتظامي در حوزه هاي مختلف است. امام جمعه گرگان با بيان اينكه پليس در نظر مردم جايگاه بسيار بالايي دارد، تصريح كرد: نيروي انتظامي بيشترين ارتباط را با شهروندان دارد و پليس مسئوليت خطير برقراري امنيت و انضباط اجتماعي را بر عهده دارد كه در اين زمينه اقتدار و هوشمندي خود را نشان داده است. نماينده ولي فقيه در گلستان ادامه داد: سيره و روش اميرالمومنين(ع) بهترين الگو براي فرماندهان بوده و رفتار مقتدرانه همراه با رأفت اسلامي موجب تحكيم همدلي و وحدت در نيروها خواهد شد.
فرمانده انتظامي استان گلستان با اشاره به شعار هفته ناجا «پليس مقتدر، امين مردم» خاطرنشان كرد: يكي از اولويت‌هاي پليس در هفته ناجا افزايش منزلت اجتماعي و ارتقای احساس امنيت در جامعه است كه در اين راه با تمام توان تلاش خواهيم كرد.

 


تعداد بازدید :  157