شماره ۱۵۲۰ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۹ مهر
صفحه را ببند
تهران را در شب دریابید

شما هم جزو آن دسته از آدم‌هایید که غصه تهران در شب را می‌خورید؟ این که چرا پایتخت شب‌ها می‌خوابد و خبری از نور و رفت و آمد نیست؟ شما هم جزو آن دسته از افرادید که بارها برای پیداکردن یک غذاخوری در ساعات پایانی شب به مشکل خورده‌اید؟ خب باید به شما بگوییم که این روزها تلاش زیادی درحال انجام است تا پایتخت شب‌ها هم بیدار بماند. ما در ادامه 3 پاتوق را معرفی کرده‌ایم که سعی کرده‌اند تا جایی که راه دارد به حیات شبانه‌شان ادامه دهند!
دریاچه چیتگر

یکی از مکان‌های دیدنی تهران در شب دریاچه چیتگر است که در محدوده شمال غربی شهر قرار گرفته. این دریاچه در شب حال‌وهوای دلپذیری دارد و در اطراف آن امکانات تفریحی جذابی به چشم می‌خورد. حتی آنها که به فکر خریدند هم می‌توانند پس از دریاچه گردی، نیازهای خود را برطرف کنند. شما می‌توانید در دریاچه قایق‌سواری یا در قسمت شهربازی تفریحات مهیجی را تجربه کنید. از دیگر امکانات تفریحی که در مکان دریاچه چیتگر تعبیه شده می‌توان به دوچرخه‌سواری، اسکیت یو، سینمای شش بعدی و سافاری وحشت اشاره کرد. شب‌های چیتگر با انعکاس نورهای رنگی ساختمای‌های مجاور زیباست.
امام‌زاده صالح و بازار تجریش
امام‌زاده صالح یکی از جاذبه‌های گردشگری مذهبی در تهران محسوب می‌شود. قدمت بنای این امام‌زاده به 700 سال پیش باز می‌گردد و به سبک بناهای مذهبی دوران صفویه ساخته شده. امام‌زاده صالح چشم‌انداز زیبایی رو به رشته کوه‌های البرز دارد و در حقیقت باید گفت که این رشته‌کوه‌ها در پس‌زمینه اما‌م‌زاده قرار گرفته‌اند. به صورت روزانه هزاران نفر از این محل بازدید می‌کنند و این مکان در هنگام شب معمولا شلوغ و پر از هیاهو است. پس از بازدید از امام‌زاده صالح هم می‌شود سری به بازار تجریش زد.
بام تهران

خلوت است و خوش آب و هوا؛ البته اگر در روزهایی غیر از پایان هفته سراغش بروید. کافه‌ها، رستوران‌ها و آش‌فروش‌های بام تهران در شب رونق خاص خود را دارند. اگر تا به حال این حال و احوال را تجربه نکرده‌اید، ترجیحا در یکی از روزهای وسط هفته شبانه به بام تهران بروید و با خودتان خلوت کنید.

 


تعداد بازدید :  528