شماره ۴۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

اروگوئه به جان آرژانتین افتاد
مراسم قرعه‌کشی چهل‌وچهارمین دوره جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی در حضور رئیس‌جمهوری شیلی (میزبان دوره آتی رقابت‌ها) و رئیس فدراسیون اروگوئه (حامل جام قهرمانی دوره گذشته که به تیم‌ملی کشورش رسید) برگزار شد. در گروه اول رقابت‌هایی که از 11ژوئن تا 4جولای در 9 استادیوم 8 شهر شیلی برگزار می‌شود، شیلی، مکزیک، اکوادور و بولیوی حضور دارند. گروه دوم از آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و جامائیکا تشکیل شده و برزیل، کلمبیا، ونزوئلا و پرو هم در گروه سوم برای صعود می‌جنگند. از هر گروه 2تیم اول به اضافه 2تیم برتر سوم گروه‌های سه‌گانه به یک‌چهارم نهایی راه می‌یابند و از آن‌جا بازی‌ها تا فینال به صورت حذفی انجام می‌شود.

لیست اولیه تیم منتخب اروپا
یوفا لیست 40نفره اولیه تیم منتخب‌ سال اروپا را اعلام کرد. در این سیاهه بایرن‌مونیخ با 9 بازیکن در صدر است و رئال‌مادرید نیز 7 بازیکن در این لیست دارد. از جمله مطرح‌ترین افراد حاضر در این لیست می‌توان به بوفون، کورتوا و نویر در دروازه، بن‌عطیه، آلابا، بوآتنگ، گودین، کارواخال، هوملس، لام و راموس در خط دفاعی، آلونسو، دی‌ماریا، کروس، توران، پوگبا، راکیتیچ، مودریچ، رویس، روبن و توره در خط میانی و سانچس، بیل، بنزما، کاستا، زلاتان، لواندوفسکی، مسی، مولر، نیمار، رونالدو و توس در خط حمله اشاره کرد.

پله، بازهم در بیمارستان
اسطوره فوتبال برزیل ۹روز بعد از مرخص ‌شدن از بیمارستان یک‌بار دیگر به مرکز درمانی بازگردانده شد. سلطان پله که هفته قبل به علت بیماری سنگ کلیه در بیمارستان تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفت به علت عفونت داخلی به بیمارستان آلبرت اینشتین در سائوپائولو مراجعه کرد و با استفاده از فرآورده‌های دارویی آنتی‌بیوتیک درمان شد. یکی از تنها 2 زننده بیش از ‌هزار گل در رده ملی و باشگاهی، این روزها بیش از گذشته نه‌چندان دور خود در بیمارستان و تحت درمان دیده می‌شود.


تعداد بازدید :  219