شماره ۴۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر
صفحه را ببند
دلیل پلمب برخی از کافی‌شاپ‌های تهران

شهروند| روزهای اخیر خبرهای متعددی مبنی بر پلمب شدن تعداد زیادی از کافی‌شاپ‌ها در تهران منتشر شد که به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران اکثر این واحدها در شمیرانات قرار داشتند و واحدهایی که در تهران پلمب شدند به دلیل ارایه قلیان یا فعالیت بیشتر از ساعت 12 شب بود.
اسکندر آزموده گفت: برخی از کافی‌شاپ‌ها به دلیل ارایه قلیان پلمب شدند و این درخواست رئیس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران بود. نکته مهم این است که اکثر کافی‌شاپ‌های پلمب شده در منطقه شمیرانات قرار داشتند که به تهران مربوط نمی‌شود و جزو حوزه پوششی ما نیست.
آزموده گفت: در 2ماه اخیر حدود 10 کافی‌شاپ در تهران به دلیل دادن قلیان به مشتریان پلمب شدند و تقریبا به همین میزان نیز به دلیل نداشتن پروانه و تعدادی نیز به دلیل فعالیت بعد از ساعت 12شب پلمپ شدند.
رئیس اتحادیه فروشندگان بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران پلمب شدن 50واحد کافی‌شاپ در تهران را رد کرد و گفت: اگر مشکلی پیش بیاید احتمال لغو پروانه واحدهای صنفی نیز وجود دارد و به تمامی اعضا از طریق ارسال پیامک این موضوع را اطلاع داده‌ایم و با برخی دیگر نیز به شکل حضوری یا تلفنی صحبت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.
به گفته آزموده در حال حاضر حدود 130کافی‌شاپ قانونی در تهران فعال هستند و صدور پروانه 120 تا 130 کافی‌شاپ نیز در حال بررسی است.


تعداد بازدید :  179