شماره ۴۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   رشد 66‌درصدی افزایش سرمایه‌ها| غلامرضا ابوترابی، رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای سازمان بورس گفت: از ابتدای ‌سال تا پایان آبان‌ماه 1393، در حدود 110شرکت موفق به اخذ مجوز افزایش سرمایه از این سازمان شده‌اند. او افزود: از لحاظ ارزش افزایش سرمایه این شرکت‌ها می‌توان ادعا کرد که نسبت به مدت مشابه‌ سال گذشته، رشد 66‌درصدی از لحاظ ارزش افزایش سرمایه‌های صادر شده به ثبت رسیده است.

   4 کشور 1+5 در صف ورود به بورس| رضا سلطان‌زاده، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع ایران گفت: استقبال خارجی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بورس ایران، در 15‌سال اخیر بی‌سابقه است. او افزود: بازار سرمایه ایران ارزان‌ترین بازار دنیاست و به قاطعیت می‌توان گفت بازار سرمایه ایران در مقایسه با هر بازار سرمایه دیگری بسیار جذاب است و حتی با وجود تضعیف ریال به سایر ارزها برای سرمایه‌گذاری جذاب است.

   کرواسی در انتظار معامله نفت| ابراهیم عنایت، نماینده سپرده‌گذاری مرکزی پس از بازگشت از مجمع سالیانه فدراسیون بورس‌های اروپا و آسیا (FEAS) از استقبال شرکت سپرده‌گذاری کرواسی برای معامله نفت و فرآورده‌های نفتی از طریق بورس انرژی ایران خبر داد.


تعداد بازدید :  260