شماره ۱۵۰۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

سجاد استکی: با اینکه صحبت‌های زیادی بعد از بازی‌های آسیایی درباره من و الله‌کرم شد، ما هیچ صحبتی درباره فدراسیون هندبال و مسائل دیگر نکردیم. تصمیم گرفتیم درباره مسائلی که پیرامون تیم ملی به وجود آمد، سکوت کنیم. اصلا درباره آینده نمی‌توانم حرفی بزنم و به نظرم سکوت بهترین جواب است.

رضا رویگری: بعضی از کارگردان‌ها هستند که حتی اگر نقش یک پلانی هم به تو پیشنهاد بدهند حاضری برایشان بازی کنی، مثلا این اتفاق در آمریکا درباره اسکورسیزی می‌افتد، میرباقری در ایران برای من چنین کارگردانی است.

امیر غفور: لیگ ایتالیا با حضور بازیکنان ایرانی، بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد. شرایط لیگ ایران از نظر تعداد تیم‌ها و مسائل اقتصادی، مثل قبل نیست. بازیکنان زیادی به خارج از کشور رفته‌اند و با شرایط اقتصادی موجود، بازیکن خارجی هم نمی‌تواند به لیگ ایران بیاید. لیگ ایران مطمئناً افت خواهد کرد و اگر در این شرایط در ایران می‌ماندیم روی بازی ما هم تاثیر می‌گذاشت.

جواد مجابی: جسمانیت در ادب و فرهنگ ایران خیلی کم مطرح شده و هزاران سال است که درباره روح صحبت می‌کنیم و جسمانیت، تن و بدن با وجود اهمیت چندان جایی در ادبیات و هنر ما ندارند.

 حامد همایون: در پاپ کلاسیک حمید حامی و نیما مسیحا و در پاپ سنتی محمد اصفهانی با اختلاف عجیبی خواننده خاصی هستند. در ماشین رادیو گوش می‌دهم، چون در استودیو مدام با موسیقی طرف هستم. اگر بخواهم حالم را خوب کنم موسیقی سنتی گوش می‌دهم.


تعداد بازدید :  377