شماره ۱۵۰۲ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# علی_اصغر#علی_اکبر # درصد # مهدی _تاج

همزمان با ایام محرم، ترندهای اصلی هم مربوط به روزهای عزاداری است و در دو روز اخیر با توجه به برگزاری مراسم عزاداری برای حضرت علی‌اصغر و حضرت علی‌اکبر، فرزندان امام حسین(ع) این دو هشتگ ترند و توییت‌های زیادی هم درباره آن منتشر شد. البته همانند روزهای اخیر، هشتگ‌هایی برای حسین و پیام حسین ترند اول توییتر در ایران هستند. این روزها نظرات مختلفی هم درباره برگزاری مراسم عزاداری و اتفاقاتی که در سطح شهر رخ می‌دهد، توسط کاربران منتشر می‌شود.
 
هشتگ جانبازی و بازنشستگی باز هم مانند روزهای گذشته در فضای مجازی داغ است و تلاش برخی مدیران برای بالابردن درصد جانبازی خود به شکلی ویژه مورد توجه مردم قرار گرفته است. توییت رضا رشیدپور، مجری سرشناس تلویزیون هم در این‌باره یکی از جنجالی‌ترین مطالب منتشر شده در توییتر بود که بحث‌های مختلفی هم درباره آن صورت گرفت. رشیدپور شدیدترین انتقاد ممکن را از برخی مدیران با مطرح‌کردن یک درخواست داشته و نوشته است: «جانبازها تشنه #درصد نیستند ولی کاسب‌ها چرا. خجالت بکشید و صندلی‌هایتان را رها کنید.» همین توییت رشیدپور باعث داغ‌شدن هشتگ درصد شد.
 
شوخی فوتبال‌دوستان با مهدی تاج تمامی ندارد. اگر این هشتگ را در فضای مجازی به ویژه توییتر دنبال کنید، به‌خوبی متوجه می‌شوید که نفر اول فوتبال ایران تا چه حد بین مردم محبوب نیست! بیشتر توییت‌هایی که درباره مهدی تاج منتشر می‌شود، انتقادی است و خیلی‌ها ادعای او درباره داشتن جانبازی بالای 50 درصد را با شرایط حاد جانبازان جنگ تحمیلی با قراردادن عکس‌ها در کنار هم مقایسه می‌کنند. با این‌حال، اهمیت فوتبال باعث شده  همه منتظر تعیین سرنوشت مهدی تاج و جانبازی او و ادامه حضورش در فوتبال باشند. درست است که مدیران فدراسیون فوتبال تاکید دارند دولتی نیستند، اما وزارت ورزش اعلام کرده قانون شامل حال این فدراسیون هم می‌شود و تمام بازنشسته‌هایش باید از سمت خود استعفا کنند.

 


تعداد بازدید :  1166