شماره ۱۵۰۲ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۷ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

محمد ناظم‌الشریعه: انگیزه جوانان فوتسال در اردوها در کنار باتجربه‌ها بسیار بالا است. چیزی که بسیار مهم است، نسل جدید به اردوهای تیم‌ملی اضافه شده و ما به دنبال تغییر نسل هستیم تا آینده تیم‌ملی فوتسال را تأمین کنیم. درواقع تیم جوان فوتسال نیازمند کسب تجربه است. ما آنالیز تیم‌های ژاپن و بلاروس را در کلاس‌های تئوری برای بازیکنان مطرح کردیم. بچه‌ها تمرکز خود را باید روی بازی اول که با بلاروس است، بگذارند. نخستین بازی برای‌مان بسیار مهم است.

اکبر نبوی: آن‌سال انتخاب میان گبه و بچه‌های آسمان به بن‌بست رسیده بود. ولی چون گبه فقط آن دوره شانس حضور در اسکار داشت، ولی بچه‌های آسمان دوره آینده نیز می‌توانست به اسکار معرفی شود؛ بنابراین در آن سال گبه نماینده ایران شد. البته این توضیح به معنای رد سخنان آقای افخمی نیست. مخملباف برای مقاصدش همه‌کار می‌کرد. اما...

پرهام مقصودلو: امیـــــدوارم مــشکل سربازی‌ام برطرف شود و بدون دغدغه خود را برای مسابقات دیگر آماده کنم. خواسته دیگرم از مسئولان فدراسیون در اختیارگذاشتن مربی برای تیم ملی است تا در هر مسابقه یک مربی خصوصی در کنار ما باشد. همیشه بدون مربی خصوصی در خانه کار می‌کنم و فقط در زمان‌هایی به صورت مقطعی در تیم ملی مربی داشتم. هدفم قهرمانی مسابقات بزرگسالان جهان است که امیدوارم با تلاش‌های خودم و حمایت مسئولان به آن دست یابم.

مریم دوستی: ساخت فیلم آسیه در زمستان را به دلایلی به سال آینده موکول کردیم که من دلایل آن را در زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر بیان می‌کنم اما بعد از این موضوع من بلافاصله فیلمنامه دیگری را جایگزین کردم که به زودی برای آن درخواست پروانه ساخت می‌دهیم. این فیلم اجتماعی یکی از معضلات اجتماعی زنان را به تصویر می‌کشد و اثری کاملا زنانه است.


تعداد بازدید :  825