شماره ۴۳۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۵ آذر
صفحه را ببند
رسانه اجتماعي

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با انتشار پیامی در صفحه شخصی فیس‌بوک خود درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت گفت. جنتی در پیام خود نوشته است: «درگذشت جانگداز هنرمند محبوب ملت ایران مرتضی پاشایی را به همه فرهیختگان، هنرمندان و علاقه‌مندان آن فقید سعید به‌ویژه خانواده معزز وی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل آرزومندم. یادش گرامی باد.»

 در حالی که ساعت‌های پایانی مذاکرات نهایی ایران با 1+5 سپری می‌شد، صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهوری تصویری معنی‌دار منتشر کرد. صفحه شخصی رئیس‌جمهوری در شبکه مجازی اینستاگرام که گویا توسط پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری اداره می‌شود، تصویری معنادار منتشر کرد. انتشار تصویری از رئیس‌جمهوری و تأکید بر «امید» آن هم در شرایطی که جهانیان منتظر اعلام نتایج مذاکرات است می‌تواند معنی‌دار باشد.

  « دواینجانسون» بازیگر‌ هالیوودی به شرق سفر کرده تا برای فیلمش هرکول آماده شود، اما وی از فرصت استفاده کرده تا در یک مینی گلف با «سان می‌نگ می‌نگ» بسکتبالیست چینی هم بازی شود. «جانسون» در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی از خود در کنار می‌نگ‌می‌نگ نوشت: با یکی از بلندقد‌ترین ورزشکاران دنیا رقابت کردم. او در بازی گلف مینیاتوری بی‌نظیر است.

 


تعداد بازدید :  65