شماره ۱۴۹۸ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
«نسیم» در ایام محرم

با پایان پخش «خندوانه» از شبکه تلویزیونی نسیم، شاید خیلی‌ها فکر کرده باشند که دیگر این شبکه در ماه محرم برنامه‌ای نخواهد داشت، چون «نسیم» به‌عنوان یک شبکه شاد و تفریحی شناخته می‌شود. اما باید به شما بگوییم که این شبکه همچنان با برنامه‌های متنوع -البته با حال‌وهوایی دیگر- به کار خود ادامه می‌دهد. «هوش برتر»، «هزار داستان» و «کتاب‌باز» نمونه‌ برنامه‌هایی‌اند که در ایام محرم از شبکه نسیم پخش خواهد شد. در ادامه نگاه کوتاهی به هرکدام انداخته‌ایم؛ ببینید:  
فصل جدید برنامه «کتاب باز» سروش صحت از دهه‌ سوم ماه محرم پخش خود را شروع می‌کند. حتما یادتان هست که اجرای فصل نخست این برنامه را امیرحسین صدیق برعهده داشت. فصل گذشته اما سروش صحت این برنامه را اجرا کرد و حالا هم به این کار ادامه می‌دهد. «هزار داستان» به کارگردانی مریم نوابی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در جدول پخش ماه محرم شبکه نسیم قرار گرفته و قسمت‌های مختلف آن از ساعت ۲۱ با موضوعات مناسبتی محرم پخش می‌شود. این برنامه در ۳۰ قسمت تهیه شده و تا دهه‌ سوم محرم به روی آنتن می‌رود.
مسابقه «هوش برتر» هم که مجددا پخش خود را آغاز کرده، در این ایام ادامه پیدا می‌کند. سری نخست این مسابقه نوروز ۹۵ از این شبکه پخش شد و سری دوم در مهر و آبان ۹۵ برگزار شد و سری سوم آن مهر ماه ۹۶ روی آنتن رفت. این مسابقه بر پایه هوش، قدرت ذهن، حافظه، سرعت عمل و هوش عملی افراد است. تهیه‌کننده، طراح و کارگردان «هوش برتر»، پیمان پورمقیمی است که هر شب ساعت ۲۳ با اجرای افشین ذی‌نوری از شبکه نسیم پخش می‌شود. کارگردان تلویزیونی برنامه هم داریوش کفایتی است.


تعداد بازدید :  556