شماره ۱۴۹۷ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

جواد نکونام:  پرسپولیسی‌ها آمدند تا از تمرین ما فیلم بگیرند و ما هم بعد از شناسایی‌کردن آنها را بیرون کردیم. اما من با این مسائل غریبه نیستم و تیم‌های حرفه‌ای دنیا هم این کار را انجام می‌دهند. من هم بودم برای به دست آوردن اطلاعات این کار را می‌کردم و چه پرسپولیس و چه هر تیم دیگر حقش هست این کار را کند. به‌طور مثال تیم‌ملی انگلستان تور می‌گذارد و با هزینه خودش دوربین نصب می‌کند تا کسی از تمرینات این تیم فیلم نگیرد. همه تیم‌ها به دنبال گرفتن اطلاعات از هم هستند و این چیز جدیدی نیست، اما اینکه می‌گویند با تمسخر صحبت کردند، جای دستت درد نکند است.
 
محسن بنگر: سن در فوتبال یک عدد است؛ شما اگر به تمرینات ما بیایید می‌بینید که من زودتر از همه می‌آیم و دیرتر از همه می‌روم. فوتبالیست باید بدنش سالم باشد و خوب زندگی کند. بازیکنی که خوب تمرین کند، می‌تواند خوب بازی کند. انتقادها از سن من را کسانی انجام می‌دهند که می‌خواستند افراد دیگری را جای امثال من، سیدجلال، پژمان منتظری و ... به فوتبال بیاورند، اما حالا که به هدفشان نرسیدند، زورشان آمده و می‌گویند سن بنگر و بقیه بالاست.
 
هادی حجازی‌فر:  خیلی می‌ترسیدم از بازی در نقشی که در کاتیوشا داشتم، هم می‌ترسیدم بی‌نمک از آب دربیاید و هم نگران بودم نکند ویژگی‌های این جنس آدم‌ها را مسخره کنیم. نمی‌خواستم کسی احساس کند دارم طیفی از آدم‌ها را مسخره می‌کنم. حتی اگر در فیلم قرار بود نقش عرشیا را هم بازی کنم، این نگرانی را داشتم که نکند گروهی از جوانان معتاد را مسخره کنم. در فیلم هم غالبا شوخی‌ها با عرشیا، از زبان خودش مطرح می‌شود.
 
صبا کمالی:  دلم برای مردم کشورم می‌سوزد که باید چنین برنامه‌های کم‌محتوایی را از تلویزیون ببینند. تلویزیون به مشکلات و مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی نمی‌پردازد و به این دلایل به‌شخصه علاقه‌ای به حضور در تلویزیون ندارم.


تعداد بازدید :  350