شماره ۱۴۹۷ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۱ شهريور
صفحه را ببند
کیوسک

مایکل بارنیر، مذاکره‌کننده ارشد انگلیس با اتحادیه اروپا در امر خروج از این اتحادیه اعلام کرده است؛ احتمالا بین 6 تا 8 هفته دیگر انگلیس و اروپا با هم به توافق خواهند رسید. روزنامه مترو چاپ لندن با اعلام این خبر نوشته: تنها نگرانی باقیمانده ارزش پول ملی انگلیس در مقایسه با یورو است که هنوز مذاکرات در این خصوص میان انگلیس و اتحادیه اروپا در جریان است.»

روزنامه یو‌اس‌ای تودی با برشمردن بلایای طبیعی در آمریکا نظیر آتش‌سوزی‌های اخیر و فوران آتش‌فشانی در ‌هاوایی نوشته است که همه این بلایا موجب نشده که نهادهای مسئول در آمریکا برای برخورد با این بلایا آماده باشند. این روزنامه نوشته که حتی به‌رغم وقوع همه این بلایا هنوز آمریکایی‌ها به این نتیجه نرسیده‌اند که باید آمادگی پیش از وقوع داشته باشند.

روزنامه وال‌استریت ژورنال با چاپ یک عکس ماهواره از نزدیک‌شدن یک طوفان سهمگین به نام فلورنس به سواحل آمریکا خبر داده است. آنطور که این روزنامه نوشته، این طوفان یکی از سهمگین‌ترین طوفان‌هایی که تابه‌حال آمریکا به خود دیده است. مقامات مسئول به بیش از یک‌میلیون نفر از مردم منطقه هشدار داده‌اند که خانه‌هایشان را ترک کرده و در مکان‌های امن مستقر شوند.

 


تعداد بازدید :  343