شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
ادامه تغییرات در پرسپولیس
سیاسی مدیرعامل شد کاشانی رئیس هیأت مدیره

 کاشانی رئیس هیأت مدیره
شهروند| حمیدرضا سیاسی که از همان ابتدای حضورش در پرسپولیس به نظر می‌رسید که برای رسیدن به قدرت وارد میدان شده، فقط یک
نیم‌فصل صبر کرد تا روی صندلی مدیریت سرخپوشان بنشیند. با این‌که قبل از برگزاری دربی پایتخت شنیده می‌شد رئیس هیأت‌مدیره وقت پرسپولیس از این باشگاه رفتنی است و اضافه شدن 2 عضو جدید به هیأت‌مدیره این باشگاه نشانی از تغییراتی جدی همراه خود دارد، ماجرا کاملا برعکس شد و حمیدرضا سیاسی توانست با سناریویی که از پیش نوشته شده بود، بر صندلی مدیرعاملی این باشگاه تکیه بزند.
استعفا بعد از دربی!
برتری پرسپولیس در دربی 79 به سیاسی و همکارانش کمک زیادی کرد تا درنهایت آرامش بتوانند تغییراتی که باب میلشان است را در باشگاه بدهند. صبح دیروز درحالی‌که همه در انتظار انتخاب مدیرعامل جدید سرخپوشان و معرفی آن از سوی سیاسی بودند، با خبری جالب مواجه شدند. این‌که سیاسی از ریاست هیأت‌مدیره استعفا داده تا به جعفر کاشانی و حسین کلانی 2 عضو جدید هیأت‌مدیره این فرصت را بدهد تا در رأی‌گیری جدید برای انتخاب رئیس هیأت‌مدیره شرکت کنند. غافل از این‌که تصمیمات پیش از این در وزارت ورزش و در جلسه‌ای که میان سیاسی و امیررضا خادم برگزار شده بود، گرفته شده است.
سیاسی، مدیرعامل جدید باشگاه
حمیدرضا سیاسی که تاییدیه وزارت ورزش را برای مدیرعاملی گرفته بود، دیروز جلسه هیأت‌مدیره این باشگاه را در محلی مخفی و بدون حضور خبرنگاران برگزار کرد. تصمیم نخست اعضا، ریاست جعفر کاشانی در هیأت‌مدیره این باشگاه بود. سپس نیز حمیدرضا سیاسی که در ماههای اخیر نیز به شکلی پنهان مدیریت این باشگاه را برعهده داشت، به شکلی رسمی به‌عنوان مدیرعامل معرفی شد. بدین ترتیب بعد از یک دوره وقفه پس از حضور رویانیان که مدیری غیرورزشی محسوب می‌شد، بار دیگر باید شاهد حضور یک غیرورزشی در رأس باشگاه پرسپولیس باشیم، اگرچه سیاسی با سرمایه‌اش به کمتر کسی اجازه می‌دهد که از او ناراضی باشد. منتقمی که سرپرستی باشگاه را بعد از برکناری رحیمی برعهده داشت، احتمالا در روزهای آینده به سمت سابقش یعنی قائم مقامی باشگاه بازخواهد گشت.


تعداد بازدید :  156