شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 مهلت یک‌ماهه اپراتورها برای تعرفه‌های جدید اینترنت| محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به کاهش تعرفه اینترنت همراه به نیم‌ریال گفت: از یکم دی یعنی یک ماه به همه اپراتورها فرصت دادیم که خودشان را برای تعرفه‌های جدید آماده کنند.

 لوازم خانگی وارداتی ارزان‌تر از داخلی| محمد طحان‌پور، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران بالا بودن قیمت لوازم خانگی ایرانی را سد راه صادرات عنوان و تصریح کرد: قاچاق لوازم خانگی نداریم و کالاهای وارداتی به‌رغم تعرفه 75درصدی، ارزان‌تر از کالای داخلی هستند و خدمات پس از فروش خوبی نیز دارند.

 قیمت‌گذاری 3 خودروی جدید در شورای رقابت| رضا شیوا، رئیس شورای رقابت درباره قیمت‌گذاری خودروهای جدید ارایه‌شده توسط شرکت‌ها، گفت: در جلسه آتی شورا که چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود، قیمت‌گذاری خودروی دنا تولید ایران‌خودرو و دو محصول جدید از ام‌وی‌ام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 1.6‌میلیون تومان حداقل حقوق منطقی برای‌ سال ۹۴ | نادر قاضی پور عضو فراکسیون‌کارگری حداقل هزینه یک خانوار۴ نفره کارگری در ماه را ۱‌میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان برآ‌ورد کرد و درخواست ارایه بن و سبد کالا از سوی دولت برای کمک هزینه به کارگران و کارفرمایان‌ را اعلام کرد. وی درباره مزد کارگران گفت:   مطابق آمارگیری مرکز آمار این میزان 1.8‌میلیون تومان و مطابق آمارهای بانک مرکزی این مبلغ حدود 2.5‌میلیون تومان است.

 ۱۹.۴‌درصد رشد دستمزد کارگران ساختمانی  | براساس گزارش بانک مرکزی دستمزد کارگران ساختمانی در ۱۲ ماه منتهی به مهرماه امسال به ۱۹.۴‌درصد و نسبت به ماه قبل ۱.۷‌درصد افزایش داشته است. شاخص دستمزد کارگران ساختمانی در مهرماه 1393 به عدد 222/4 رسید که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه ‌سال قبل به ترتیب 1/7‌درصد و 1/9‌درصد افزایش داشته است. 


تعداد بازدید :  243