شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
احزاب

احمد حکیمی‌پور رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور تمامی نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب غروب شنبه برگزار شد. در جهت نیل به انسجام و وحدت هرچه بیشتر اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو، در این جلسه موسوی‌لاری، مرعشی و مبلغ نیز از شورای مشورتی خاتمی شرکت کردند که مباحثی حول محور چگونگی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات صورت گرفت. (مهر)
حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان: درجریان اصولگرایی گروه‌های خاصی وجود دارند که در همه انتخابات خود را وکیل و وصی همه می‌دانند. مهم‌ترین نقطه ضعف احزاب کشور ما از آن‌جا ناشی می‌شود که کسانی برای احزاب تصمیم می‌گیرند که خود هیچ‌گونه وابستگی حزبی ندارند و در این حالت توقع دارند احزاب از آنها حمایت کنند. امروز احزاب ما دارای قانون و آیین‌نامه قدرتمند نیستند و نگاهی امنیتی به فعالیت حزبی وجود دارد. (ایلنا)
محمدحسن ابوترابی عضو جامعه روحانیت مبارز: جلسه جامعه روحانیت مبارز سه‌شنبه در حضور حضرت آیت‌الله یزدی برگزار می‌شود و مسائل مهمی در دستور کار این جلسه قرار دارد. اعضای محترم جامعه روحانیت مبارز تصمیم دارند که بعد از مراسم اربعین درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی درباره مسأله انتخاب جانشین ایشان گفت‌وگو داشته باشند. (فارس)
 سیداحمد‌ هاشمی‌نژاد عضو مجمع روحانیون مبارز: ‌ آیت‌الله‌ هاشمی، ناطق‌نوری و حسن روحانی مدت‌هاست که در جلسات جامعه روحانیت شرکت نمی‌کنند چراکه روش‌های حاکم بر آن را قبول ندارند لذا فکر نمی‌کنم این سه بزرگوار بخواهند مجددا وارد جلسات جامعه روحانیت شوند مگر این‌که فضا به گونه‌ای پیش برود که یکی از این سه شخصیت به‌عنوان دبیرکل یا رئیس جامعه روحانیت مبارز مطمئن باشند که حتما انتخاب خواهند شد. (ایلنا)
نشست جبهه پایداری با حزب موتلفه اسلامی به منظور ارزیابی روند همگرایی اصولگرایان برگزار شد. در این نشست مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری و محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و جمعی از اعضای شورای مرکزی دو حزب حضور داشتند. این دو تشکل سیاسی اصولگرا در این نشست روند همگرایی اصولگرایان را مثبت تلقی کردند و اظهار امیدواری کردند این روند تداوم یابد. (فارس)


تعداد بازدید :  314