شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
خارج از‌مرز

نوجوان 12ساله هدف شلیک مرگبار پلیس
یک پسربچه 12ساله درحالی‌که اسلحه اسباب‌بازی در دست داشت توسط دو نیروی پلیس ایالت اوهایو آمریکا به ضرب گلوله به قتل رسید.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، دو پلیس شهر «کله ولاند» در شمال ایالات متحده آمریکا عصر دیروز بعد از مشاهده یک نوجوان 12ساله که اسلحه در دست داشت به وی تیراندازی کردند. درحالی‌که اسلحه‌ای که این نوجوان حمل می‌کرد اسباب‌بازی بود.
پلیس محلی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو پلیس از کودکی که مسلح بود خواستند دست‌های خود را بالا ببرند ولی نوجوان اقدام به کشیدن اسلحه خود کرد و هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.
این رخداد تأسف‌بار از سوی پلیس آمریکا در شرایطی صورت می‌گیرد که یک افسر پلیس تازه‌کار نیویورک شنبه یک مرد سیاهپوست را به‌صورت تصادفی هدف گرفت و کشت.

هرویین عامل بازداشت 3   ایرانی  در ترکیه شد
پلیس ترکیه در بازرسی از یک اتوبوس در ورودی «سوشهر» در شمال مرکزی این کشور، پنج کیلو و 400 گرم هرویین از چمدان‌های یک زن و دو مرد مسافر ایرانی کشف کرد.
 براساس اطلاعات انتشار یافته، این زن و مرد جوان با یک اتوبوس ترکیه‌ای از ارزروم عازم استانبول بودند که بازداشت شدند.
تیم‌های پلیس ترکیه در ورودی سوشهر در بازرسی محموله‌های مسافران اتوبوس، توانستند هرویین را کشف و متهمان را به دادستانی تحویل دهند.
وزارت دادگستری ترکیه اعلام کرده است که 426 ایرانی در زندان‌های ترکیه به سر می‌برند که گفته می‌شود اکثریت آنها در ارتباط با قاچاق موادمخدر دستگیر شده‌اند.


تعداد بازدید :  268