شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

فرهاد توحیدي،رئيس هيئت مديره خانه سينما اظهار امیدواری کرد که جلسه این شورا در سه ماهه پایانی امسال با حضور رییس جمهوری تشکیل شود.

مرتضی احمدی - هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو - این روزها حال چندان خوبی ندارد و از ناراحتی ریه رنج می‌برد.

کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم سینمایی «چهارشنبه 19آبان» به کارگردانی وحید جلیلوند را برعهده دارد. نیکی کریمی، امیرآقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند و وحید جلیلوند بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

محمد احساني، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی به پشت صحنه فیلم «مرگ ماهی» رفت.

آثار کمال‌الدین قطب، مینیاتوریست شهیر ایرانی، به درخواست شهرداری پندیک، از روز جمعه 30 آبان، در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی پندیك در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

اسامی هیأت انتخاب بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی از سوی دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر اعلام شد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نشست خبری هشتمین «سوگواره هنر عاشورایی» از جهانی شدن این سوگواره در‌سال آینده خبر داد و از هنرمندان جوان خواست برای خلق آثار عاشورایی مطالعه کنند و به تصویر کردن عناصر تکراری پنجه و علم در آثارشان اکتفا نکنند.

روزبه نعمت‌اللهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان از حضور در یک جلسه نمایشنامه‌خوانی به‌عنوان بازیگر و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت مشترک با هنرمندان هندوستانی خبر داد.

پخش سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ از نیمه اول دی‌ماه آغاز می‌شود. تصویربرداری این مجموعه که برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود همچنان ادامه دارد و تاکنون 3 قسمت از این سریال جلوی دوربین رفته است. محمدرضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت‌دوست و... بازیگران این سریال هستند.

والری تریرویلر که زمانی بانوی اول کاخ الیزه و کشور فرانسه بود به تازگی با نوشتن کتابی به خاطرات خود از زندگی با رئیس‌جمهوری فرانسه و رسوایی اخلاقی او پرداخته است.

مراسم گرامیداشت نهمین سالگشت زنده‌یاد مرتضی ممیز جمعه 7 آذر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

جشن افتتاح اکران فیلم‌ انیمیشن ایرانی «رستم و سهراب» یک روز بعد از آغاز اکران رسمی آن، پنجشنبه 6 آذرماه در بروجرد به‌عنوان پایتخت انیمیشن ایران برگزار می‌شود.

سری جدید از برنامه «خندوانه» - کاری از رامبد جوان - از اواسط زمستان مجددا به آنتن شبکه نسیم بازمی‌گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه روز شنبه اول آذرماه از پشت صحنه فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان بازدید کرد و با عوامل این فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

مصطفی مستور از ترجمه کتاب‌های «روی ماه خداوند را ببوس» به عربی و «استخوان خوک و دست‌های جذامی» به انگلیسی خبر داد.

سومین فیلم مجموعه سینمایی «عطش مبارزه» از جمعه تا یکشنبه در ایالات متحده و کانادا 123‌میلیون دلار فروخت.

همایون نصیری، نوازنده سازهای کوبه‌ای، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» پس از انتشار آلبوم «لیوا» به همراه مجموعه اجرایی خود، این روز‌ها مشغول ضبط آلبوم سومش است.


تعداد بازدید :  268