شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
پرسه در بازار

افزایش 20‌درصدی معامله مسکن در آبان

حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران اعلام کرد: تا پایان‌ سال ثبات نسبی را در قیمت‌ها داریم و معتقدم که نتیجه توافقات 1+5 هرچه باشد باز هم تغییری در قیمت‌ها نخواهیم داشت. به گفته عقبایی در آبان 93 در شهر تهران، 26‌هزار و 405 قرارداد مسکن منعقد شده است. مقایسه آمارها با آبان ‌سال گذشته نشان می‌دهد قراردادهای خرید و فروش 20‌درصد افزایش داشته است.

ماهی گران نشده است

ارسلان قاسمی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی آبزیان کشور با بیان این‌که قیمت ماهی افزایشی نداشته است، گفت: قیمت ماهی قزل‌آلا برای مصرف‌کننده بین 13 تا 14‌هزار تومان است. ضمن این‌که هرکیلوگرم میگو نیز بین 22 تا 25‌هزار تومان به فروش می‌رسد. او ادامه داد: قیمت عمده‌فروشی هرکیلوگرم ماهی قزل آلا بین 10 تا 11‌هزار تومان است و برای ماهی تیلاپیا حدودا بین 17 تا 18‌هزار تومان است.

راه اندازی سامانه خرید و فروش مسکن مهر

حسن ولی‌پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از راه‌اندازی سامانه خرید و فروش مسکن مهر خبر داد و گفت: در این سامانه شرکت عمران نسبت به تغییر مالکیت متقاضیان اقدام می‌کند.  ولی‌پور تأکید کرد: 2 شرط اصلی برای تغییر نام متقاضیان لازم است که رعایت شود. اول این که فروشنده مسکن مهر بدهی نداشته باشد و دوم نیز این است که خریدار هم بیش از یک واحد مسکونی خریداری نکند.


تعداد بازدید :  269