شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   عرضه دوباره نفت جسارت می‌خواهد| سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی با بیان این‌که یکی از پروژه‌های اصلی بورس انرژی در حوزه برق، انتشار اوراق گواهی ظرفیت است، گفت: عرضه دوباره نفت خام در بورس انرژی جسارت می‌خواهد. او افزود: عرضه دوباره نفت خام در این بورس به اراده وزارت نفت بستگی دارد. به گفته حسینی، یکی از پروژه‌های اصلی بورس انرژی در حوزه برق، انتشار اوراق گواهی ظرفیت است که تلاش می‌کنیم این اتفاق در آذرماه امسال عملی شود.

   راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی مطالبات سهامداران| حامد سلطانی‌نژاد مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: به‌منظور صیانت از حقوق سرمایه‌گذاری، سامانه اطلاع‌رسانی مطالبات سهامداران به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. او افزود: یکی از نگرانی‌های سرمایه‌گذاران به‌ویژه سهامدارانی که دارای انواع اوراق بهادار در سبد دارایی‌های خود هستند، اطلاع و اقدام به موقع درخصوص منافعشان است.

   عرضه بلوک نوسازی صنایع ایران| ۱۰۰‌درصد سهام نوسازی صنایع ایران به قیمت پایه هر سهم ۲۰۳۲ ریال امروز در بازار سوم فرابورس عرضه می‌شود. این بلوک توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به صورت 30‌درصد نقد و بقیه اقساط 4 ساله با نرخ 15‌درصد واگذار خواهد شد.

   پتروشیمی دماوند در فرابورس| سازمان خصوصی‌سازی، 100‌درصد از سهام شرکت پتروشیمی دماوند را که در مرحله قبل از بهره‌برداری قرار دارد، یکشنبه 16 آذر در بازار سوم فرابورس واگذار می‌کند. این بلوک درحالی به قیمت پایه هر سهم یک‌میلیارد و 659‌میلیون و 806‌هزار و 240 ریال در روز یکشنبه 16 آذر به مزایده می‌رود که ارزش آن بیش از 20.7‌هزار‌ میلیارد ریال اعلام شده است.


تعداد بازدید :  260