شماره ۴۳۶ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر
صفحه را ببند
حمایت كاركنان و ایثارگران دانشگاه علوم پزشكی اراك از رئیس دانشگاه

جمعی از کارکنان و ایثارگران و جانبازان شاغل در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک با ارسال نامه‌ای به دکتر‌هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، که رونوشت آن در اختیار نمايندگي روزنامه «شهروند» در اراک قرار گرفته، حمایت خود را از فعالیت‌ها و اقدامات دکتر طاهر احمدی، مدیر این دانشگاه، اعلام داشتند.
به گزارش «شهروند» متن این نامه بدین شرح است:  
برادر گرامی جناب آقای دکتر ‌هاشمی
وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام
اینجانبان؛ جمعی از ایثارگران و جانبازان و امت حزب ا... شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک، صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را رسالت کنونی خود می‌دانیم و بر تداوم قانون‌پذیری و قانون‌مداری تأکید می‌کنیم؛ چرا که اجرای قانون، جلوگیری از ریخت و پاش و توجه به پرسنل و حفظ کرامت‌های انسانی و اخلاقی، جلوگیری از پارتی‌بازی و سلیقه‌ای عمل نمودن، جز با از خودگذشتگی، تسلیم در برابر قانون و احترام به حقوق مردم و بیت‌المال معنا نمی‌شود.
آقای دکتر حسن طاهراحمدی، سرپرست کنونی دانشگاه علوم پزشکی اراک، که فردی آزموده، توانمند، ارزشی، جانباز و رزمنده است؛ پیشرفت و تعالی نظام سلامت ایران اسلامی و رعایت احترام و ادب نسبت به مردم و همکاران را سرلوحه امور قرار داده و در این مدت کوتاه با عزم ملی و مدیریتی جهادی از هیچ کوششی برای اعتلای وضع بهداشت و درمان و رفاه کارمندان خدوم این مجموعه دریغ نکرده‌اند.
به یمن تلاش وی در همراهی با سیاست‌های دولت یازدهم و اتخاذ رویه قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی، احترام به ارزش‌ها و اصلاح ساختار‌ها، رشد و پویایی در بدنه مدیریت و کار‌شناسی دانشگاه ایجاد شده و امید و اعتماد به نفس به میان کارکنان بازگشته و رخوت و بی‌انگیزگی از این دانشگاه رخت بربسته است.
و مهم‌تر این‌که از فزونی بدهی‌های قبلی دانشگاه جلوگیری کرده و با پرداخت قسمت اعظم بدهی‌های پرسنلی که در اثر سوء مدیریت به وجود آمده بود، نشاط و امید را به مجموعه بازگردانده است.
متأسفیم که امروز عده‌ای با تمسک به مطالب کذب، برای رسیدن به اهداف خود و در پیش گرفتن مسیر ناصواب «هدف، وسیله را توجیه می‌کند.» همه انتصاب‌ها و انتخاب‌های ارزش‌محورانه و جایگاه کارمندان ایثارگر و ارزشی و افراد باحجاب را عامدانه نادیده گرفته‌اند. ما اعلام می‌داریم؛ این افراد سودجویانی هستند که رانت‌های خود را از دست داده‌اند و نیتی جز قانون‌گریزی و منفعت‌طلبی ندارند و در مسیر رسیدن به این هدف مادی خود،
از هیچ ترفندی فروگذاری نکرده و همچون گذشته مغرضانه عمل می‌کنند و بدون واهمه و خوف از سوال و جواب فردای قیامت از وارد کردن اتهامات واهی و تخریب افراد شایسته، متدین و کارآمد نزد مسئولان دریغ نمی‌کنند.
ما ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس بر این باوریم که با اطاعت از قوانین و مقررات، رعایت حقوق دیگران، هم‌آوایی با یکدیگر و حفظ اتحاد عمومی است که می‌توان مسیر شهدا و ایثارگران را ادامه داد و مدعی ایثارگری شد.
در پایان ضمن حمایت از عملکرد جناب آقای دکتر طاهر احمدی سرپرست محترم دانشگاه، هرگونه رفتار ناشایستی را که باعث تضعیف مدیریت دانشگاه و پرسنل خدوم آن شود، خلاف مصالح نظام، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید می‌دانیم و انتظار داریم که جنابعالی به پاس ارج نهادن به زحمات این برادر عزیز که در امور اجرایی و برنامه‌ریزی رویکردی برنامه محور و توسعه‌ای داشته و شیوه‌های جهادی، قانون‌مدار، اخلاقگرا، شفاف و پاسخگو را در مدیریت خویش در پیش گرفته و دست رانتخواران را کوتاه کرده است، به نحو شایسته مورد تشویق و تقدیر قرار گیرد.
همچنین شایان ذکر است رونوشت این نامه به شورایعالی انقلاب فرهنگی و استانداری مرکزی نیز ارسال شده است

 


تعداد بازدید :  243