شماره ۴۳۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۳ آذر
صفحه را ببند
حضور فعال معاونان رئیس‌جمهوری در شبکه‌های اجتماعی

1- معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در صفحه شخصی‌اش در توییتر مطلبی را به نقل از رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بازنشر کرد. در این مطلب آمده است: «مروی: بنزین وارداتی پاک است؛ واردات بنزین ارزان‌تر از تولید آن در پتروشیمی‌هاست.» در هفته‌های گذشته برخی حملات از سوی برخی جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای به دولت و آلودگی‌های هوا شکل گرفته بود مبنی بر این‌که بنزین‌های وارداتی از بنزین‌های پتروشیمی‌ آلوده‌تر است. برخی از رسانه‌ها نیز نسبت آلودگی هوا با بنزین‌های وارداتی را مطرح کرده بودند.
 2- سایت دولت بهار، نزدیک به محمود احمدی‌نژاد روز گذشته مطلب ویژه خود را به مذاکرات هسته‌ای اختصاص داد و در مطلبی با عنوان «در انتظار سوم آذر» این سوال را مطرح کرد که تمدید مذاکرات به نفع کدام یک از طرفین مذاکره‌کننده خواهد بود و کدام یک سود بیشتری خواهند برد؟ نویسنده این مطلب اینگونه پاسخ می‌دهد: «امر مسلم این است که طرف غربی از وضع موجود به هیچ وجه ناراضی نیست و چه بسا به تمدید مذاکرات هم تمایل داشته باشد، زیرا عملکرد غرب در گذشته، اثبات می‌کند که از تحریم‌ها و مسأله غنی‌سازی، به‌عنوان اهرم فشار بر کشورمان استفاده می‌شود.»
3- سیدحسین خمینی در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک روز گذشته حدیثی از امام علی را منتشر کرد:  «با دوستت آرام بيا، بسا كه روزى دشمنت شود، و با دشمنت آرام بيا، بسا كه روزى دوستت شود.»
4- شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی‌اش در توییتر خود از ارسال پیش‌نویس سند اشتغال‌ پایدار زنان برای کار‌شناسان و پژوهشگران برای گرفتن نظرات آنها خبر داده است تا به گفته مولاوردی، این پیش‌نویس پس از جمع‌بندی به شورایعالی اشتغال فرستاده شود. البته مولاوردی در توییت دیگری که بلافاصله بعد از این توییت منتشر کرده، نوشته است: «گروه هدف در این سند دو گروه زنان‌ سرپرست‌ خانوار و دختران فارغ‌التحصیل دانشگاهی در مناطق محروم هستند.»


تعداد بازدید :  238