شماره ۴۳۵ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۳ آذر
صفحه را ببند
در برخورد با متخلفان از دایره اخلاق و قانون خارج نمی شویم

وزیر اطلاعات روز گذشته در نشست شورای اداری استان خوزستان در اهواز گفت: مجموعه دولت و وزارت اطلاعات زمینه هرگونه سرمایه‌گذاری اقتصادی را برای بخش خصوصی براساس قانون فراهم می‌کند تا امنیت پایدار در کشور حاصل شود.
به گزارش روابط‌عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در اهواز گفته است: وزارت اطلاعات همچون گذشته براساس شرع مقدس و رعایت اخلاق اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کارش را با قوت و درایت انجام می‌دهد.
وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: برای استمرار امنیت پایدار توام با نشاط و سرور و حفظ مصالح نظام و کشور، ملاحظه هیچ‌کس و گروهی را نمی‌کنیم.
علوی تصریح کرد: کسانی که بخواهند امنیت جامعه را که به برکت خون شهدا و فداکاری‌های مخلصانه مردم انقلابی ایران اسلامی حاصل شده هدف قرار دهند یا آن را مخدوش کنند توسط این وزارت با آنان برخورد قانونی می‌شود ولی در برخوردها از دایره اخلاق و قانون خارج نخواهد شد.
علوی گفت: هرچه بیشتر به جامعه و مردم بها و شخصیت بدهیم هم امنیت در لایه‌های مختلف تعمیق می‌یابد و هم این امنیت با کمترین هزینه حاصل و تولید می‌شود.
وزیر اطلاعات افزود: آنچه مهم است آن است که همه باید امنیت کشور را محترم بشمارند و وزارت اطلاعات را در انجام وظایف قانونی خود کمک کنند. علوی همدلی، هم‌افزایی و اتحاد و   به هم پیوستگی همه نیروهای خدوم و وفادار به انقلاب و رهبری را در تعمیق امنیت پایدار کشور موثر و راهگشا توصیف کرد و گفت: با وجود ناامنی در کشورهای همجوار خداوند را شاکریم که مردم ما قدر امنیت توأم با آرامش و نشاط را در کشور خود دانسته و خود را در این امنیت که از نعمت‌های الهی است سهیم و شریک می‌دانند.
علوی مشارکت‌جویی آحاد مردم در امنیت را حایزاهمیت دانست و افرود: اگر شخصیت افراد جامعه را محترم بدانیم نه‌تنها ناامنی توسط آنها به‌وجود نمی‌آید بلکه آنان مدافع امنیت نیز می‌شوند.


تعداد بازدید :  244