شماره ۱۴۷۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

مکانی در تهران به نام عزت‌الله انتظامی و ضیاء‌الدین درّی
حسن خلیل ‌آبادی، رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: با آغاز کار شورا پیشنهاد نام‌گذاری مکانی به نام عزت‌الله انتظامی و ضیاء‌الدین درّی را به کمیسیون نام‌گذاری خواهد داد. این دو بزرگوار از اهالی هنر و صاحب‌نام و استاد بودند و حتما باید از مقام آنها تجلیل شود و یکی از راه‌های تجلیل نیز نام‌گذاری خیابان، ساختمان یا بوستانی برای گرامیداشت یاد و نام آنهاست.

هفت روز بدون خاموشی‌
همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از پایان خاموشی‌ها در کشور خبر داد و گفت: بیش از هفت روز است که هیچ خاموشی‌ای‌ در کل کشور اتفاق نیفتاده و بر اساس برآوردهای صورت‌گرفته در روزهای باقیمانده از پیک نیز خاموشی را تجربه نخواهیم کرد.

آخرین وضعیت تعطیلات زمستانی مدارس
محمد بطحایی، وزیر آموزش‌وپرورش می‌گوید: با وجود اینکه مطالعات متعددی در این‌باره صورت گرفته است و در حال نتیجه‌گیری است؛ به جهت احتیاط بیشتر جلساتی با سازمان میراث فرهنگی برگزار کردیم، اما بعید می‌دانم که بتوانیم برای سال تحصیلی جدید مصوبه مجلس را اخذ کنیم.

سوال‌کنندگان نیت‌شان ضربه زدن به دولت بوده است
غلامعلی جعفر زاده ایمن ‌آبادی، عضو فراکسیون مستقلین گفت: اگر آقای روحانی در روز طرح سوال ثابت کند که تسلطی بر حوزه‌ها دارد و راهکارها را تشریح کند؛ مثلا بگوید برای تثبیت نرخ ارز چه فرآیندی طی شده است، مجلس حتما قانع می‌شود. البته عده‌ای هستند که همیشه با همه چیز مخالفند و متاسفانه فضا به‌گونه‌ای شده که همه می‌خواهند نقش اپوزیسیون را ایفا کنند. سوال‌کنندگان نیت‌شان ضربه‌زدن به دولت بوده و علت عدم حمایت ما از سوال هم همین بوده است.


تعداد بازدید :  316